SCG - Smart Corporation Group si-a asumat si in decursul lui 2013 sprijinirea tenisului pentru juniorii din Romania, drept componenta de Corporate Social Responsibility a companiei. 

In 2013, SCG – Smart Corporation Group a fost promotorul primei campanii de CSR initiata de Victor Hanescu, “Orice campion are un inceput”. Aceasta initiativa de a sprijini juniorii din tenis a fost concretizata in 2 editii la care au participat 400 juniori si s-au donat echipamente in valoare de 11 000 euro. Printre instrumentele de expunere media utilizate s-au numarat aparitiile televizate nationale si locale, radio, presa scrisa, mediul online dar si social media. 

In prima jumatate a anului, SCG a fost promotorul celui mai important turneu de tenis pentru juniori din Romania, Dr. Oetker Junior Trophy. Competitia de categoria 1, desfasurata intre 27 mai – 2 iunie, s-a adresat tenismenilor sub 14 ani si a fost singura de acest gen desfasurata pe zgura din sud estul Europei. Evenimentul a fost promovat pe site-ul oficial www.juniortrohy.ro – avand 11.956 vizualizari, si pe contul de Facebook Tennis Junior Stars, ajungand la 435,420 de persoane (Reach si Viral). Au fost 3000 de spectatori in tribune, 8 arbitri, 12 terenuri de zgura, 128 de jucatori din 17 de tari.
 
De asemenea, SCG a fost promotorul a doua turnee internationale de tenis pentru juniori ce s-au desfasurat la Curtea de Arges, ambele sub egida Tennis Europe. Este vorba despre European Summer Cups – Qualifying Girls 16&Under, un turneu adresat junioarelor, ce a avut loc in perioada 31 iulie – 2 august, si Arges Cup, turneu international pentru juniorii de 16 ani, baieti si fete, ce a avut loc intre 22 si 28 iulie, organizate de Tenis Club Curtea de Arges. Dr. Oetker Romania a fost sponsor principal al tuturor acestor turnee, si un partener traditional in ceea ce priveste sprijinirea tenisului pentru juniori din Romania. Federatia Romana de Tenis a avut de asemenea un rol fundamental.  

“E placut sa lucrezi cu oameni de suflet care sprijina neconditionat tenisul, si nu oricum, ci in zona unde este cel mai mare nevoie de ajutor: juniorii aflati la inceput de drum. Multumim celor care ne-au dat sansa sa punem umarul si alaturi de care am reusit proiecte frumoase: Victor Hanescu, Federatia Romana de Tenis, Dr. Oetker, ca sa numesc doar cativa. Sub deviza companiei, <<Sprijinim performanta>>, ne dorim sa promovam cat mai multe turnee de tenis, sa ajutam cu resursele pe care le avem la dispozitie cat mai multi juniori din tenis si nu numai.”
, a declarat Claudiu Popa, general manager SCG - Smart Corporation Group. 

***
SCG – Smart Corporation Group
este un grup de companii de publicitate care integreaza activitati de comunicare, creatie, implementare si productie, PR, direct marketing, trade marketing, strategie si consultanta de marketing, prima companie luand fiinta in 1999. 
 
PR Contact: Andrada Vlasceanu
Telefon: 0730.199.288