Bucuria venirii Crăciunului se va simți din nou în comunitățile izolate din județul Buzău, unde peste 12 tone de produse vor fi oferite și anul acesta în cadrul campaniei Umanitara Off-Road de Crăciun, implementată de Kaufland România în parteneriat cu GTC Motorsport și Asociația Reality Check, în zona Nehoiu-Brăești. 
 
Moș Crăciun este darnic și cu cei care nu dispun de posibilități materiale, mai ales în prag de sărbători, însă nu va veni pe sania obișnuită, ci într-un convoi de peste 60 de mașini off-road.
 
Weekendul acesta, pe 14 și 15 decembrie 2019, Spiridușii lui Moș Crăciun se vor îmbarca într-un alai de mașini 4x4, la bordul cărora se vor afla 160 de voluntari din partea Kaufland România, Clubului GTC Motorsport și Asociația Reality Check. Aceștia vor traversa dealurile satelor și vor poposi rând pe rând în zone greu accesibile cu alte mijloace de transport, pentru a le aduce persoanelor neajutorate din comunitate un strop de lumină în suflet și un zâmbet cald, în apropierea sărbătorilor de iarnă.
 
În cele 2 zile de expediție, Spiridușii Moșului vor vizita în județul Buzău 200 de bătrâni și părinți, precum și peste 300 de copii din familii defavorizate și școlari. Alimente, produse de bază, haine și încălțăminte sunt așezate în pachetele special create de voluntari, care vor fi oferite celor peste 500 de persoane cu posibilități reduse ce merită să fie sprijinite de cei cu care viața a fost mai darnică.
 
Operațiunea din Nehoiu este precedată de o acțiune de pregătire, în care toate pachetele transportate sunt pregătite cu trudă de o echipă de voluntari harnici.

"Este o încântare să ne adunăm din nou într-o echipă așa de mare, pentru o cauză atât de frumoasă căreia ne dedicăm an de an. Nu putea să vină Crăciunul fără să îi vizităm pe acești oameni speciali, care ne așteaptă cu chipurile senine ca de fiecare dată. Ne bucurăm să fim și anul acesta parte din povestea Umanitarei Off-Road și să aducem magia Crăciunului acolo unde nu se poate ajunge nici cu sania Moșului, ci doar cu mașini foarte bine pregătite. Acțiunea de anul acesta ne ajută să nu uităm că implicarea face diferența, mai ales când cei care se bucură de roadele ei sunt copiii, bătrânii și părinții din satele uitate”, a spus Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.
 
Acțiunea demarată de Kaufland România, GTC Motorsport și Asociația Reality Check ajunge iarna aceasta la a șasea ediție în această formulă, de-a lungul timpului fiind donate peste 200 de tone de alimente și alte produse.
 
Campania face parte din demersurile anterioare ale Clubului GTC Motorsport, care a derulat mai multe acțiuni menite să ajute comunitățile din Buzău aflate în situații nefavorabile de viață și să sporească interesul autorităților locale în ceea ce privește viitorul acestora.

"Umanitara Off-Road este deja o tradiție dragă nouă pe care nu putem să o abandonăm, o organizăm pentru a șaisprezecea oară, iar de șase ediții avem alături Kaufland România și Reality Check. Suntem foarte fericiți atunci când vedem pe chipurile oamenilor pe care îi întâlnim bucurie, inocență, zâmbete stinghere și recunoștință pură. Aceasta este motivația noastră, asta ne face să venim an de an într-un număr atât de mare și să ne mobilizăm pentru a răspândi binele, celor care au atâta nevoie de el”, a spus Răzvan Cirap, Președinte al GTC Motorsport.
 
***
Despre Clubul GTC Motorsport
GTC Motorsport este unul dintre cele mai importante cluburi de off-road din România, peste jumătate din membrii săi fiind sportivi licențiați FRAS și participând la competiții în țară și în străinătate. GTC Motorsport organizează anual GTC Trophy, o etapă etalon din Campionatul Național de Off-Road; competiția se desfășoarăîn zona deluroasă adiacentă orașului Buzău și adună la Start un număr remarcabil de participanți. Clubul este implicat activ în acțiuni umanitare și de ajutor în caz de calamități, cât și de protecția mediului. Sunt de tradiție campaniile umanitare GTC de Paște și de Crăciun, desfășurate în județul Buzău.
 
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 magazine, 132.000 de angajați în 8 țări și o rețea de 126 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.
 
Despre Asociația Reality Check
Asociația Reality Check este o organizație neguvernamentală care are ca misiune sprijinirea dezvoltării de politice publice cu impact, gândite în favoarea cetățenilor și aplicate eficient și corect. Una dintre direcțiile strategice ale organizației este realizarea de evaluări și studii de impact cu privire la legi și programe naționale, în special în domeniul intervențiilor integrate de combatere a sărăciei.