Începând cu luna martie, Kaufland România introduce treptat noul bon de casă ecologic și durabil. Compania continuă astfel strategia sa de sustenabilitate pentru ca mersul la cumpărături să fie o activitate mai prietenoasă cu mediul înconjurător. Totul pleacă de la culoarea noului bon: albastră.
 
Suportul inovator de hârtie termică albastră al noului bon fiscal este certificat FSC și este originar din silvicultură durabilă. Bonul albastru este produs fără coloranți chimici, este rezistent la lumina solară și poate fi arhivat pentru multă vreme fără ca scrisul de pe acesta să se șteargă. Un alt avantaj pentru clienți este acela că eco-bonul este rezistent la apă și ulei, ceea ce îl face deosebit de durabil. Totodată, acesta poate fi reciclat folosind coșurile pentru reciclarea hârtiei.
 
Odată cu trecerea la noul tip de bon va fi optimizat și modul de ambalare al rolelor de bon, măsură prin care Grupul Schwarz va economisi în viitor 30 de tone de plastic pe an, în cadrul strategiei REset Plastic.
 
Mai multe informații despre noul bon fiscal aici și despre strategia privind plasticul aici

***
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.