În cadrul campaniei de strângere de fonduri Vedete la casă, derulată de Kaufland cu ocazia sărbătorilor de iarnă și susținută de ambasadorii campaniei – Smiley, Cătălin Botezatu, Eli Neicuț, Codin Maticiuc, Speak & Ștefania și Chef Sam, suma totală de 435.000 lei a fost donată către mai multe organizații neguvernamentale.

În luna decembrie, ambasadorii Vedete la casă au fost casieri la magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, din capitală, alături de angajații hipermarketului.

Sumele încasate de aceștia au fost dublate ulterior de Kaufland România și donate către organizații neguvernamentale, astfel: Organizația Salvați Copiii - 50.000 lei, Asociația Niciodată singur – prietenii vârstnicilor - 50.000 lei, Asociația Ajungem MARI – 50.000 lei, Fundația Metropolis (#SpitalePubliceDinBaniPrivați) – 225.000 lei și Fundația Hope and Homes for Children – 60.000 lei.

Peste 400 de clienți au ales să-și facă cumpărăturile la casa de fapte bune, iar bonul cu cea mai mare valoare care a fost încasat a fost de 14.385 de lei.

„Așa cum spun de fiecare dată – binele se face în echipă. Nevoi sunt multe și nu le poți rezolva pe toate de unul singur. De aceea, mă bucur că alături de prietenii noștri și de toți clienții care au răspuns apelului nostru, am reușit să întindem o mână de ajutor persoanelor vulnerabile. Suma aceasta este rezultatul implicării noastre, a tuturor”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.

Inițiativa de strângere de fonduri „Vedete la casă” este la a doua ediție. În 2021, Kaufland România a donat 110.000 euro către Fundația Metropolis, pentru renovarea Secției de Nefrologie de la Institutul Fundeni.

***

Despre Kaufland România


Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 160 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.