Kaufland România vine în ajutorul persoanelor afectate de inundațiile de săptămâna trecută din județul Alba și se implică într-o primă acțiune umanitară organizată de Asociația SNK și Asociația Roșia Montană pentru sprijinirea oamenilor greu încercați din zonă. Compania este printre primele din țară care se alătură demersului inițiat de comunitățile din regiune.

Sute de persoane, printre care mulți copii și bătrâni, au fost evacuate din zonele în care viitura a provocat daune și s-au refugiat la căminul cultural din Roșia Montană.

7 tone de produse au fost oferite de Kaufland România pentru pregătirea a 600 de pachete, ce vor ajunge la aproximativ 500 de persoane afectate de dezastru, ca un prim ajutor esențial, iar compania va fi alături de acestea și în continuare acolo unde este nevoie. Valoarea totală a produselor se ridică la 50.000 de lei.

30 de voluntari, printre care s-au numărat și angajați Kaufland, s-au mobilizat în cursul zilei de joi pentru pregătirea pachetelor cu alimente neperisabile și produse necesare de igienă. Acestea vor fi distribuite local în cursul weekend-ului.
 
„Suntem alături de oamenii afectați de inundații și ne-am mobilizat rapid toate forțele pentru a veni în spijinul lor prin această primă acțiune. Implicându-ne, împreună, îi putem ajuta să treacă peste aceste momente dificile. Vom continua să le oferim sprijinul nostru și mai departe, acolo unde este nevoie de noi”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

Compania se implică constant în acțiuni de responsabilitate socială ce vin în sprijinul comunității, iar în 2020 a investit peste 8 milioane de euro în proiecte realizate de organizații neguvernamentale, din care 2 milioane de euro au fost acordați pentru a combate efectele negative generate de pandemia Covid 19, fie prin oferirea de tichete sociale, donații de alimente, contribuții la fonduri de urgență pentru spitale sau dotarea cu echipamente medicale și de IT.

***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 144 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.