Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția sustenabilității.
 
Noul bon este realizat dintr-o hârtie termică inovatoare, de culoare albastră, fiind fabricat fără coloranți chimici. Astfel, acesta este rezistent la lumina solară, la apă și grăsimi și nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. În plus, hârtia din care este realizat este certificată FSC, provenind din silvicultură sustenabilă. Bonul este reciclabil și atunci când clienții nu mai au nevoie de el, îl pot colecta în siguranță împreună cu alte deșeuri din hârtie.
 
Odată cu tranziția la noul bon de cumpărături și ambalajul rolelor de hârtie pentru casele de marcat a fost optimizat – compania a renunțat la folosirea plasticului pentru gruparea rolelor. Această schimbare contribuie la obiectivele strategiei REset Plastic a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, anual, la nivelul întregului Grup Schwarz.