„Verde la educatie pentru circulatie” este cea mai ampla campanie sociala de educatie rutiera organizata în Romania, aflata în 2014 la cea de-a doua editie. Campania a fost implementata de Lidl Romania cu sprijinul Politiei Rutiere Romane si a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în randul copiilor prin constientizarea acestei probleme si corecta informarea a celor mici.
 
In cadrul evenimentului, peste 23.000 de copii cu varste cuprinse între 4 si 14 ani s-au strans, simultan, în parcarile a 180 de magazine Lidl din toata tara, pentru a învata cum pot deveni pietoni responsabili. Reprezentanti ai Politiei Rutiere Romane au fost la dispozitia copiilor prezenti la eveniment alaturi de parinti, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie sa le respecte atunci cand merg singuri la scoala, la magazin sau la locul de joaca. Cei mici au facut cunostinta cu semnele de circulatie si regulile care trebuie aplicate, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, iar la final au fost recompensati cu premii oferite de catre Lidl.
 
PR Daily este platforma de stiri numarul 1 a industriei de PR, ce pune fata în fata cei mai buni comunicatori la nivel de companii din întreaga lume. Competitia „Corporate Social Responsibility” se numara astfel printre cele mai cunoscute initiative de premiere din domeniu, ce îsi propune, anual, sa demonstreze ca cititorii website-ului sunt cei mai creativi, talentati si au cele mai mari performante din întreaga industrie. 
 
„Acest premiu ne bucura si ne onoreaza deopotriva, fiind o recunoastere a implicarii Lidl Romania si a eforturilor noastre constante orientate catre zona de responsabilitate sociala. Am fost impresionati de succesul înregistrat de proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” în cele doua editii consecutive, dar mai ales de rezultatele pozitive obtinute – numarul accidentelor rutiere în care au fost implicati copii a scazut în 2014 fata de 2013. Ne propunem sa continuam demersul nostru de educare a celor mici cu privire la regulile de circulatie si sa contribuim astfel la preventia accidentelor rutiere.”, declara Georgiana Tugearu, PR&CSR Manager Lidl Romania.
 
Proiectul „Verde la educatie pentru circulatie” a fost implementat de agentiile: Golin, GPD Idea si Wave Division, cu sprijinul Politiei Rutiere Romane.
 
Lista completa a castigatorilor celor 18 categorii de concurs din cadrul editiei 2014 a PR Daily Corporate Social Responsibility Awards poate fi consultata pe platforma PR Daily.