Luarea deciziilor în ceea ce privește resursa umană în industria creativă nu este întotdeauna ușoară. Uneori ai probleme în a găsi persoana potrivită pentru locul de muncă pe care îl ai disponibil, iar in alte situații trebuie să te desparți de cei mai talentați angajați din cauza factorilor externi. 
 
Acesta este motivul pentru care UAPR lansează proiectul UAPR Talent Bank, o bază de date de candidați cu experiență în industria noastră, aflați în căutare de noi oportunități în carieră. 
 
Lansând acest proiect, asociația nu se va transforma într-o agenție de recrutare, ci doar va facilita interacțiunea dintre potențialii candidați interesați de noi provocări de carieră cu companiile/agențiile dispuse să le ofere. 
 
Serviciul va fi gratuit pentru agențiile membre UAPR, dar și pentru profesioniștii în cautare de noi oportunități începând cu 5 august 2020. Agențiile și companiile non-membre pot beneficia și ele de acest serviciu, însă contra-cost. 
 
Accesarea serviciului se face în modul următor:
 
Cei interesați de noi oportunități de cariera trebuie să completeze formularul de aici – UAPR Talent Bank FormInformațiile personale și cele indicate de candidat ca fiind confidențiale nu vor fi publicate pe site.
 
Pentru agențiile/ companiile interesate de noi talente? 
 Arunca o privire pe site-ul UAPR Talent Bank și navighează prin profiluri
 Trimite un e-mail la office@uapr.ro și menționează intenția de a accesa UAPR Talent Bank și codul profilului de care esti interesat
 Candidatul va fi informat imediat. În măsura în care acesta ne da acceptul, o să primiți profilul lui complet
 Apoi, este la latitudinea ta / voastră să îl contactați.
 
UAPR TALENT BANK va fi organizată după următoarele categorii:
1. CLIENT SERVICE 
2. CREATIVE 
3. STRATEGIC 
4. DIGITAL & TECHNOLOGY 
5. MEDIA
6. PR, EVENTS & TRADE
8. SUPPORT TALENTS
 
***
DESPRE UAPR
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință.
 
UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmărește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.
 
Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune România pe harta internațională prin deschiderea către colaborări cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).