Autovit.ro, cea mai mare platforma online destinata vanzarii si cumpararii de masini noi si second hand, lanseaza, alaturi de Carrefour Romania, Masinutele Bucuriei, o campanie de colectare de masinute si alte jucarii pentru copiii defavorizati. Campania se va desfasura pana pe 15 decembrie 2013, in sase hipermarketuri Carrefour din Bucuresti, jucariile colectate urmand sa fie daruite cu ocazia Craciunului copiilor de la SOS Satele Copiilor.
 
Campania Masinutele Bucuriei este initiata din dorinta de a contribui la dezvoltarea armonioasa a celor 1000 de copii  aflati in evidenta SOS Satele Copiilor, asociatie ce implementeaza proiecte nationale de integrare, educare si consiliere pentru copii care provin din familii defavorizate.
 
“Am lansat campania Masinutele Bucuriei din dorinta de a ne implica  in vietile copiilor mai putin norocosi, sperand ca prin aceasta initiativa sa oferim nu doar o bucurie celor mici, dar si o sansa pentru o dezvoltare armonioasa. Invitam cat mai multi oameni sa ni se alature si speram sa colectam cat mai multe masinute si alte jucarii pentru copiii de la SOS Satele Copiilor. Ii invitam pe toti cei care viziteaza Autovit.ro in cautarea unei masini noi sau second-hand sa ni se alature in efortul de a colecta masinute de jucarie noi sau second-hand pentru fiecare copil de la SOS Satele Copiilor”, a afirmat Mihai Cune, Business Manager Autovit.ro.
 
Campania se va desfasura pana pe 15 decembrie, in spatiile special amenajate din incinta magazinelor Carrefour Orhideea, Carrefour Baneasa, Carrefour Militari, Carrefour Berceni, Carrefour Colentina si Carrefour Vitantis, programul de colectare fiind, zilnic, intre orele 08-22:00.  Jucariile donate, de la masinute, papusi, puzzle-uri sau alte jocuri, trebuie sa fie intr-o conditie buna fie ca acestea sunt noi sau second-hand. Acestea vor fi sortate si igienizate, urmand sa fie daruite de Craciun copiilor de la SOS Satele Copiilor. Initiativa este promovata cu ajutorul partenerului media, Kiss FM.
 
Context social in Romania
Problema integrarii sociale a copiilor este una de o importanta majora pentru societatea romaneasca actuala. Conform celui mai recent raport Eurostat copiii sunt cei mai expusi cetateni ai Uniunii Europene, atat la saracie, cat si la excluziune sociala, iar Romania se confrunta cu una dintre cele mai grave situatii din spatiul comunitar. Datele demonstreaza cat de importante sunt in continuare initiativele care promoveaza incluziunea sociala  a copiilor si sustinerea organizatiilor care activeaza in acest domeniu. 
 
***
Autovit.ro este liderul pietei de anunturi auto din Romania. Platforma integreaza anunturi din urmatoarele categorii de vehicule: autoturisme second hand si noi, camioane si utilitare, motociclete, utilaje de constructii si  masini agricole. Autovit.ro este o entitate complet separata de targul Autovit. Autovit.ro face parte din Allegro Group Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de comert electronic, avand in portofoliul sau platforme de e-commerce si anunturi de top: Mercador.ro si Compari.ro. La nivel international, Allegro Group Romania este parte integranta a Allegro Group care, in 1999, si-a inceput activitatea in comertul electronic in Polonia. Cu o experienta de peste 12 ani si dezvoltand platforme de shopping online in 17 tari pe 3 continente, Allegro Group este parte din grupul media multinational Naspers care a achizitionat recent in Romania si retailerul online eMag.ro. 
 
Cu peste 9.900 de magazine in 33 de tari, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirma ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienti din Europa, Asia si America Latina. Cu peste 3 miliarde de operatiuni la casa, prin intermediul tuturor activitatilor sale, Grupul isi asuma responsabilitati economice, sociale si de mediu si garanteaza pentru calitatea produselor sale si securitatea clientilor sai. In Romania, Grupul Carrefour numara 139 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 72 supermarket-uri „Market”, 42 magazine de proximitate „Express” si un website de comert online: www.carrefour-online.ro.
 
SOS Satele Copiilor Romania a fost infiintata in anul 1990. Asociatia implementeaza 3 programe la nivel national in Bucuresti, Sibiu si Bacau oferind servicii de ingrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere (Programe de Intarire a Familiei) si servicii educationale (Masina cu Jucarii, Proiecte Educationale). In acest moment, peste 1000 de copii beneficiaza direct de sprijinul asociatiei SOS Satele Copiilor Romania si peste 15000 de copii au interactionat cu unul dintre programele SOS.
 
Contact pentru presa
Mariana Oprea, PR Specialist - Graffiti PR: e-mail: mariana.oprea@graffitipr.ro, tel: 0730 202 354