Mega Mall implementează tehnologiei BigBelly, soluția inteligentă pentru reciclare care comunică date în timp real pentru a permite eficientizarea colectării selective. Implementarea acestui proiect se desfășoară în luna noiembrie și este parte a campaniei „Natura unui MULȚUMESC”, prima inițiativă de colectare selectivă și de administrare a deșeurilor la sursă a centrului comercial. Campania dă voce beneficiarilor direcți: Apa, Pădurea, Orașul și pune publicul față în față cu schimbările pe care colectarea selectivă le aduce în fiecare dintre cele trei medii. 
 
„Natura unui MULȚUMESC” este o campanie de conștientizare și educare adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător. În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Mega Mall își propune educarea publicului pentru un stil de viață prietenos cu natura, punând la dispoziție cadrul optim pentru colectarea diferențiată a deșeurilor. 
 
În prima etapă a proiectului, clienții Mega Mall vor găsi patru containere inteligente de colectare selectivă. Două dintre acestea pot fi utilizate pentru colectarea plasticului, sticlei și metalului, și alte două vor fi dedicate deșeurilor din carton și hârtie. Sistemul este dotat cu funcționalități precum autoalimentare cu lumină naturală, pedale hands-free pentru evitarea accidentelor, un sistem de comprimare a deșeurilor pentru reducerea transporturilor și un mecanism tehnologizat care notifică echipa tehnică atunci când deșeurile trebuie colectate. Sistemul de colectare selectivă este câștigător al premiului Smart City (Barcelona, Spania).
 
Prin realizarea procesului de colectare selectivă, în viitor, clienții Mega Mall pot contribui la reducerea consumului de energie, reducerea poluării, păstrarea unui mediu curat și reducerea cantităților de deșeuri depozitate, cu efecte pozitive vizibile și imediate asupra orașului și a naturii. 
 
În următoarea etapă a proiectului „Natura unui MULȚUMESC”, în zona de food court a mall-ului se va implementa un sistem de colectare selectivă pentru reciclarea corectă a deșeului menajer și reducerea plasticului, o strategie proactivă de colectare a deșeurilor la sursă. Bazată pe regula celor 4R: Refolosește, Redu, Reciclează – Repetă!,  inițiativa va fi un exemplu de economie circulară și un mod eficient de a proteja mediul, prin reducerea cererii pentru resurse naturale noi și o conservare a resurselor limitate neregenerabile. În plus, vor fi amplasare instalații speciale, piese de decor și de mobilier, realizate din materiale care pot fi reciclate (plastic, hârtie, aluminiu etc).

***
Despre Mega Mall
Mega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București și primul centru comercial din România care primește Certificatul de Conformitate COVID-19, din partea experților companiei suedeze SAFE Asset Group – autoritate pe piața de retail internațională care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea. Mega Mall a fost inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de trickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.
 
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentante ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Monarch, Hervis, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC sau Aldo. Ofertei de food court li s-au adăugat în 2017 Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. In 2019 a fost inaugurat primul restaurant Burger King din țară. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019 a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă.