Evenimentul a marcat finalul campaniei umanitare „Ghiozdanul de Vise” în urma căreia 700 copii din familii nevoiașe au putut începe școala complet echipați, zâmbitori și optimiști datorită unei campanii marca Dragonul Roșu. Campania a beneficiat de susținerea unor îndrăgite vedete: Smiley, Andra Gogan și Trupa As au susținut un concert la finalul campaniei în cadrul Complexului Comercial Dragonul Roșu.
 
Într-un decor vesel, timp de trei ore spectatorii s-au bucurat de cele mai renumite melodii ale momentului, de dansuri moderne, multe jocuri distractive, ateliere de creație și multe suprize dulci alături de animatori și de Mihai Morar, moderatorul evenimentului.
 
Evenimentul a început cu un moment energic alături de copii din Trupa AS care, sub coordonarea coregrafei Mona Teodorescu, a oferit un spectacol de dansuri moderne plin de talent, frumusețe si energie. Evenimentul a continuat cu un show antrenant susținut de către vloggerița și bine-cunoscuta voce a desenelor animate Andra Gogan și  trupa ei.
 
Cel mai așteptat moment al evenimentului a fost concertul extraordinar al lui Smiley, unul dintre cei mai populari cântăreți pop ai momentului, acesta interpretând cele mai cunoscute melodii ale sale.
 
Niro Investment Group sprijină în mod constant acțiuni umanitare care susțin educația și dezvoltarea noilor generații. “Ghiozdanul cu vise” este o campanie umanitară lansată de către Grupul Niro și Dragonul Roșu prin intermediul căreia peste 700 de copii primesc ghiozdane și rechizite școlare pentru noul an școlar. Campania s-a desfășurat în luna septembrie cu sprijinul Asociatiei Oamenilor de Afaceri Chinezi, Fundației Alinare și implementată cu sprijinul Primăriei sector 2 și al Primăriei Dobroești.
 
“Ghiozanul cu Vise” înseamnă în primul rând speranță și investiție în educație și în generațiile viitoare. Abandonul școlar este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă țara noastră. În familiile sărace, marginalizate, există mulți copii care ar vrea din tot sufletul să meargă la grădiniță sau la școală, dar nu pot din cauza faptului că nu își permit achiziționarea unui ghiozdan, nu au rechizite sau haine și încălțăminte potrivite. Pentru că suntem convinși că educația este aspectul cel mai important al unei societăți, am lansat campania „Ghizdanul cu Vise”. Orice copil ar trebui să aibă posibilitatea să viseze dar și să își vadă visele îndeplinite” a declarat Nicolae Dumitru, președinte Niro Investment Group.

În cadrul campaniei umanitare „Ghiozdanul cu vise”, organizată în luna septembrie, sute de familii cu posibilităţi financiare reduse au primit ajutor sub forma unor donații de ghiozdane și rechizite scolare.