Iuliana Tudor, ambasadorul Crucii Rosii Romane s-a alaturat initiativei #selfieless, inspirandu-i si pe altii sa demonstreze ca bunatatea nu are limite  
 
In aceasta perioada, in cadrul unui proiect care sustine faptele bune, derulat pe retelele de socializare, oamenii au inceput sa intoarca obiectivele catre actele altruiste si sa posteze imaginile acestora folosind hashtag-ul #selfieless

Startul acestui proiect a fost dat de Canon Europe prin intermediul unei donatii catre Crucea Rosie – regiunea Europa, o organizatie cu o traditie indelungata in programe dezvoltate in beneficiul societatii. Ca parte a angajamentului in regiune, Canon Romania sustine proiectul Banca de Alimente al Crucii Rosii Romane.  Fondurile vor fi utilizate pentru achizitia de alimente greu perisabile care vor fi apoi distribuite persoanelor nevoiase din mai multe judete din tara. 

Campania #selfieless a convins oameni din toata Europa sa faca fapte bune si sa-si nominalizeze prietenii sa le urmeze exemplul, avand in prezent un reach de cca 49 de milioane de utilizatori.

Toate acestea se datoreaza amabilitatii tuturor persoanelor care s-au implicat in campanie si angajatilor Canon, care s-au adunat pentru a face propriile acte de altruism, incepand cu a le oferi prietenilor o pauza binemeritata prin supravegherea copiilor, pana la voluntariatul in cadrul adaposturilor pentru persoane fara locuinta. 

Intr-o lume in care se fac, in medie, 93 de milioane de selfie-uri pe zi*, miscarea #selfieless transmite importanta si spiritul altruismului in preajma Craciunului, o sarbatoare cu ocazia careia cu totii ar trebui sa fim mai buni si mai intelegatori.

Lee Bonniface, Marketing Director, regiunea EMEA, in cadrul Canon Europe, a declarat: “Sezonul festiv e un moment prielnic pentru a da inapoi comunitatii. Orice act de bunatate poate avea un impact major asupra vietii altcuiva, mai ales in preajma sarbatorilor. Prin urmare, ni s-a parut potrivit sa invitam lumea sa foloseasca camerele foto pentru a impartasi sentimentul de bunavointa. Este usor pentru oricine sa se implice.”

Pentru a te implica in cadrul proiectului, incepe cu o fapta buna, realizeaza o fotografie sugestiva, posteaz-o pe retelele de socializare alaturi de hashtag-ul #selfieless, si nominalizeaza trei prieteni sa procedeze la fel.

Exemplele de acte #selfieless includ:
• Platiti pranzul pentru un strain; 
• Donati sange;
• Ajutati o persoana in varsta sa care cumparaturile; 
• Supravegheati copiii unui prieten sau ai unei rude, pentru a le oferi timp liber; 
• Vizitati un centru local de ingrijire a batranilor si stati de vorba cu rezidentii.

Nota: *Ref: Google, iunie 2014
 
***
Despre Canon Europe
Canon Europe este divizia regionala de vanzari si marketing a Canon Inc., fiind reprezentata in 116 tari si avand 19.000 de angajati in Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA). 

Fondata in 1937 cu scopul declarat de a oferi clientilor cea mai buna camera foto, Canon a dat dovada de o pasiune neobosita pentru Puterea Imaginii, extinzandu-si de atunci acoperirea tehnologiilor sale pe multiple alte piete, si stabilindu-si pozitia de lider mondial in domeniul solutiilor de imagistica, atat pentru consumatori cat si pentru companii.

Solutiile sale cuprind produse ce variaza de la camere foto digitale compacte si SLR, pana la obiective pentru transmisiuni si aparate de raze X portabile, si la imprimante de productie in masa si multifunctionale – toate acestea avand suportul unei game de servicii ce aduc plusvaloare.
Canon investeste mult in cercetare si dezvoltare pentru a oferi cele mai bogate si inovatoare produse, care sa poata satisface nevoile creative ale clientilor sai. De la fotografi amatori pana la firme de imprimare profesionala, Canon sprijina fiecare client pentru a-si urma propria pasiune pentru imagine. 

Filosofia corporatiei Canon este Kyosei – ‘a trai si a lucra impreuna pentru binele comun’. In EMEA, Canon Europe urmareste cresterea sustenabila a afacerilor, concentrandu-se pe reducerea propriului sau impact asupra mediului si ajutandu-si clientii sa il reduca pe al lor prin utilizarea produselor, solutiilor si serviciilor Canon. Compania a obtinut certificarea ISO 14001 la nivel global, demonstrand un standard inalt de management al mediului inconjurator. 
 
Despre programul Banca de Alimente al Crucii Rosii Romane
In septembrie 2009, pe fondul impactului crizei economice mondiale si al cresterii preturilor la produsele alimentare, Crucea Rosie Romana a lansat proiectul Banca de Alimente, care reprezinta o solutie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Acesta presupune stocarea de alimente greu perisabile in depozitele Crucii Rosii prin donatii/sponsorizari si distribuirea acestora catre persoanele vulnerabile din Bucuresti si din tara, pe baza evaluarilor efectuate de catre filialele de Cruce Rosie, precum si de catre DGASPC-urile de sector sau din judete. 
Un pachet cu alimente cantareste 12 kg si contine: 2 l ulei, 1 kg zahar, 2 kg faina, 2 kg malai, 1 kg orez, 1 punga paste fainoase, 4 conserve de carne sau peste, conserve de legume, biscuiti si alte produse alimentare greu perisabile

Timp de 7 ani am ajutat peste 260 000 de persoane cu alimente si 2 500 de voluntari in fiecare an s-au dedicat acestui proiect prin activitati de promovare, colectare si distribuire alimente.