Procesul de rebranding vizeaza repozitionarea gamelor de produse din portofoliu si introduce o noua abordare de marketing, orientata catre ajutarea comunitatilor locale.

Baumix, producator de materiale de constructii cu peste 10 ani de activitate, devine Patru Maini, pozitionandu-se, in plus, drept integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor. Patru Maini are totodata o componenta mare de antreprenoriat social, unica din domeniul constructiilor, sustinuta si de sloganul de brand “Ajuta ca sa te bucuri de ajutor™”.

 “Dupa 10 ani de business Baumix, mi-am dat seama ca acesta a evoluat catre ajutarea comunitatilor si legatura stransa cu clientii, asa ca ne-am dorit un brand care sa exprime aceste lucruri. Patru Maini crede in valori umane şi de business, punand pret pe puterea comunitatilor, a ajutorului, a exemplului pozitiv, a detaliilor care fac diferenta, a nevoii de personalizare si a relatiilor de lunga durata.” declara Augustin Russu, Fondator si Director General Patru Maini.

Procesul de rebranding al producatorului de adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor si chituri de rosturi implica repozitionarea gamelor de produse din portofoliu, pastrand brandul Baumix doar sub forma de gama. Astfel, produsele Patru Maini vor fi impartite in trei game, avand aplicabilitate directa pe nevoile clientilor:

I.          Primus – De ajutor pentru mesteri cinstiti™
II.        Noua gama Primus Optimus – De ajutor pentru personalizarea casei™ (pentru beneficiari si consilierii acestora)
III.       Baumix – De ajutor pentru specialisti™
 
In ceea ce priveste pozitionarea drept integrator de solutii pentru personalizarea caselor, Patru Maini este primul producator de pe piata locala care are in vedere colaborarea stansa cu arhitecti, designeri, mesteri, constructori, dar si cu beneficiari, pentru a oferi tot ajutorul necesar pentru transformarea locuintei intr-un camin cu amprenta personala.

De asemenea, rebrandingul marcheaza si introducerea unei noi abordari de marketing, orientata catre ajutarea comunitatilor locale unde brandul este prezent. Astfel, ca un prim pas, Patru Maini desfasoara campania “De ajutor pentru tine si ai tai,” care urmareste renovarea a 48 de institutii de invatamant, centre de plasament si spitale (in special maternitati si sectii dedicate copiilor), cu ajutorul cumparatorilor, a voluntarilor si a partenerilor Patru Maini. Cumparatorii produselor Primus si Primus Optimus din retelele de bricolaj beneficiaza si de reduceri directionate catre renovarea acestor institutii, primele lucrari urmand sa inceapa in luna august.

“Am pornit de la propunerea unuia dintre angajatii nostri referitoare la scoala unde invata copilul sau si apoi am dezvoltat ideea la nivel national, identificand in ea valorile de business de familie. Și in magazinele partenere propunerile au fost facute tot de angajati, iar in august ne bazam pe ajutorul cat mai multor oameni, pentru ca implicarea este una dintre trasaturile de baza ale brandului Patru Maini.”
mai declara Augustin Russu.

Despre procesul de rebranding
Inceput in luna octombrie a anului trecut, procesul de rebranding a cuprins auditarea  interna a membrilor organizatiei, alaturi de auditarea externa a partenerilor si a clientilor. In urma cercetarii, au fost identificate valorile si viziunea antreprenoriala pe care este fundamentata pozitionarea noului brand. Pe langa noul nume si noua identitate vizuala, procesul  a implicat regandirea arhitecturii de brand in contextul noii strategii de business, introducerea unei noi game de produse si repozitionarea celor doua deja existente.

Rebrandingul a fost realizat in colaborare cu Rusu+Bortun Brand Growers, agentie de strategie si manifestare creativa de brand care integreaza pentru Patru Maini servicii de branding, advertising si digital - prin Rusu+Bortun Cyber Growers.

Despre Patru Maini
Patru Maini este un producator 100% romanesc de materiale de constructii pentru finisaje şi un integrator de servicii /solutii pentru personalizarea caselor.

Compania a fost infiintata in anul 2003 şi produce adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor, chituri de rosturi, in şase linii de productie, cu o capacitate de 35.000 tone lunar.