IKEA România a donat produsele din IKEA® POPAS URBAN, spațiul deschis temporar pe Calea Victoriei nr.46, organizațiilor MagiCAMP și Ana și Copiii. După ce au bucurat adulți și copii în cele șase săptămâni în care Popasul a fost deschis, cele trei bucătării, produsele din zona de relaxare, mesele, scaunele, accesoriile pentru masă, decorațiunile și, nu în ultimul rând, jucăriile nedeteriorate din spațiul de joacă vor decora spații folosite pentru binele altor copii.
 
Produsele vor fi folosite de organizații astfel: MagiCAMP va continua amenajarea Casei Părinților, un apartament pentru părinții care își însoțesc copiii la tratamentele împotriva cancerului în spitalele din București. Asociația Ana și Copiii va mobila o parte din spațiul de la Centrul Comunitar Fundulea, care nu este mobilat în prezent, și va folosi accesoriile pentru a înfrumuseța Centrele de la București și Urlați, pentru a oferi un mediu vesel și primitor copiilor.
 
„Proiectul IKEA POPAS URBAN s-a încheiat frumos și ne-am bucurat că am putut să bucurăm peste 20.000 de vizitatori mari și mici în cele șase săptămâni în care am fost prezenți pe Calea Victoriei. Acum, la încheierea proiectului, ne bucurăm să facem un bine și să donăm produsele unor asociații care au nevoie de ele. Tot ce s-a aflat în IKEA® POPAS URBAN va fi folosit pentru a ajuta zeci de copii sprijiniți de organizațiile MagiCAMP și Ana și Copiii,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România. 
 
Peste 20.000 de vizitatori au trecut pragul POPASULUI URBAN în perioada 15 februarie – 29 martie 2017. În fiecare weekend, micii vizitatori s-au putut bucura de 40 de ateliere și piese de teatru pentru copii, iar în fiecare seară de marți și joi Ambasada Suediei a organizat seri de film, respectiv cursuri de limbă suedeză. În plus, au fost organizate ateliere de decorațiuni pentru pereți, decorare cu lumină și sustenabilitate pentru adulți.
 
***
IKEA este o companie de retail mobilier și decorațiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost înregistrată în 1943, în Suedia. În august 2016, IKEA Group deținea și opera 340 de magazine în 28 de țări sau teritorii, sub acord de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. În timp ce alte peste 40 de magazine IKEA erau francize deținute de alte companii decât IKEA Group. Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group. Detalii pe www.IKEA.ro

Viziunea IKEA: Să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni.

Misiunea IKEA: Să oferim o gamă largă de produse de mobilier, accesorii și decorațiuni pentru casă - funcționale și cu un design de calitate, la prețuri atât de scăzute încât cei mai mulți oameni să și le poată permite.