Renault va sustine programul de cartare initiat de Let’s Do It, Romania! in luna iunie a acestui an prin intermediul celor 4 bloggeri concurenti in Expeditia Verde.

Rezultatele cartarii din cadrul campaniei Renault vor ajuta la strangerea deseurilor in cadrul marii actiuni de curatenie nationala Let`s Do It, Romania! ce va avea loc pe 24 septembrie 2011.

Dupa primele doua etape ale competitiei Expeditia Verde, Marius Sescu, bloggerul care reprezinta Iasiul, se mentine lider datorita unui numar insemnat de elemente eco descoperite si indexate.

Expeditia Verde, o initiativa integrata in platforma Renault Eco2, intra saptamana aceasta in a treia etapa, una care aduce forte proaspete pentru cei patru bloggeri care participa la proiectul Renault. Marius Sescu, Ovidiu Eftimie, Andrei Crivat si Cristi “Chinezu” Birta au mobilizat in primele doua saptamani ale campaniei nu mai putin de 626 de sustinatori si sunt gata sa se implice alaturi de partenerul campaniei, Let’s Do It, Romania! pentru a atrage cat mai multi voluntari. Toti participantii vor porni astfel in noua misiune a Expeditiei, aceea de cartare a oraselor Bucuresti, Brasov, Iasi si Timisoara.

In urmatoarea saptamana, in cadrul proiectului Renault Expeditia Verde, cei patru bloggeri alaturi de sustinatorii lor si de voluntarii Let’s Do It, Romania! vor identifica suprafetele cu deseuri din zonele care apartin de cele patru orase participante: paduri, campuri, portiuni de teren de langa albiile raurilor si din cadrul popasurilor turistice. Rezultatele vor fi inscrise pe harta deseurilor existenta pe site-ul www.letsdoitromania.ro si vor fi folosite pe 24 septembrie, cand va avea loc cea de-a doua actiune de curatenie dupa cea din septembrie 2010.

Pentru rezolvarea acestei sarcini, bloggerii vor avea alaturi un Renault Clio, pozitionat in topul modelelor ecologice Renault. Emblematic pentru platforma Renault Eco2, cu un consum mediu de doar 3,5 litri/100 km (pe traseu extraurban) sau 4 litri/100 km (in ciclu mixt: urban si
extraurban), vehiculul le testeaza concurentilor abilitatile de a conduce eco, folosind cat mai putine resurse.

Iasiul se mentine lider, Brasov e principalul pretendent
In a doua etapa a proiectului Renault Expeditia Verde Marius Sescu si-a mentinut pozitia de lider, desi Ovidiu Eftimie a fost cel care a descoperit si indexat cele mai multe elemente eco in Brasov, inclusiv puncte de colectare selectiva a deseurilor, piste de biciclete sau panouri termice solare. Marius Sescu ocupa primul loc, avand 220 sustinatori si un total de 525 de puncte, si este urmat in clasament de Ovidiu Eftimie (Brasov). Ovidiu are alaturi de el 200 de sustinatori, iar descoperirile sale i-au adus 462 de puncte. Andrei Crivat (114 sustinatori si 199 de puncte) si Cristi “Chinezu” Birta (114 sustinatori si 147 puncte) incheie clasamentul si au ocazia sa recupereze fata de primii doi clasati in ultimele doua etape ale Expeditia Verde.

Expeditia Verde se va incheia cu cea mai mare expeditie eco a anului, programata in perioada 4 – 10 iulie. Cei patru bloggeri vor trece prin toate orasele incluse in campanie si vor avea ocazia sa cucereasca noi teritorii si sa atraga cat mai multi sustinatori daca vor rezolva o serie de sarcini dezvaluite prin intermediul unui “eco quest”.

Sustinatorii isi pot ajuta favoritii de-a lungul intregii campanii pe www.expeditia-verde.ro sau pe www.facebook.com/expeditia.verde.

***
Despre platforma Renault Eco 2
In anul 2007, Renault a lansat semnatura Renault Eco2. Astfel, a fost anuntat public angajamentul sau pentru dezvoltarea si comercializarea de vehicule ecologice si economice. Un vehicul Renault este Eco2 daca indeplineste simultan trei criterii: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat intr-o uzina certificata ISO 14001 si este valorificabil in proportie de pana la 95% la finalul vietii acestuia si cel putin 5% din masa plastica totala a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate contine intre 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.

Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:
Dora Pasare, Brand & Communication Manager Renault
tel: 0741.236.757; dora.pasare@renault.com
Monica-Daniela Minca, PR Officer Renault
tel: 0745 349 668; monica-daniela.minca@renault.com
Site-uri Internet : www.media.renault.com; www.renault.ro