Cresterea salariului minim in IKEA Romania este cea mai recenta dintr-o serie de investitii pentru angajati pe care compania IKEA le-a facut in ultimii doi ani. In 2013, a fost introdus programul One IKEA Bonus, prin care toti angajatii primesc un bonus de performanta, precum si programul de loialitate Tack!, prin care angajatii care lucreaza in compania IKEA de peste cinci ani sunt recompensati cu o contributie anuala la planurile individuale de pensie. 
 
„Avem o misiune in Sud-Estul Europei: aceea de a crea o viata de zi cu zi mai buna pentru cei mai multi oameni si de a influenta societatea inspre mai bine, oferind un exemplu pozitiv. Am decis sa facem un pas mai departe in indeplinirea acestei misiuni in beneficiul angajatilor nostri. Pentru noi, aceasta este o investitie pe termen lung in oameni, bazata pe convingerea ca o echipa rasplatita corect si care beneficiaza de conditii bune de munca poate sa ofere o experienta excelenta clientilor nostri,” a declarat Stefan Vanorbeke, Retail Manager IKEA SEE. 
 
Compania a inceput un proces continuu de aliniere intre toate tarile din regiunea Europa de Sud Est (SEE), bazat pe evaluarea performantelor individuale si corelat cu rezultatele financiare totale. Prin urmare, toti angajatii IKEA SEE din cele patru tari (Romania, Croatia, Serbia si Slovenia) vor beneficia de un pachet de beneficii Total Reward, noi niveluri salariale bazate pe principii de corectitudine si incluziune care sa contribuie pe termen lung la bunastarea tuturor angajatilor IKEA SEE incepand cu anul financiar 2017 (septembrie 2016 – august 2017).
 
Pe langa nivelul salarial mai mare, angajatii IKEA SEE beneficiaza in acest moment de un pachet generos de beneficii care include asigurare medicala, asigurare de risc, mese subventionate in Restaurantul Angajatilor, discount de angajat, petreceri anuale, cadouri pentru copii – printre altele.
 
***
Despre IKEA Group 
Viziunea noastra este de a crea o viata de zi cu zi mai buna pentru cei mai multi oameni, oferind mobilier si accesorii cu design de calitate, functionale si accesibile, produse cu grija pentru oameni si mediul inconjurator. In august 2015, IKEA Group detinea 380 de magazine in 47 de tari sau teritorii, dintre care 40 de magazine erau francize detinute de alte companii decat IKEA Group.