Sistemul Coca-Cola în România (Coca-Cola HBC România și Coca-Cola România) continuă să ofere sprijin persoanelor afectate de pandemie. Împreună cu restaurantele partenere - Spartan, Salad Box, Mado, Noodle Pack, Sheriff  - și în colaborare cu Asociația The Social Incubator, Sistemul Coca-Cola în România a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cât mai multe persoane disponibilizate din domeniul Horeca să își găsească un nou loc de muncă. 
 
Pentru fiecare Meniu al Faptelor Bune achiziționat din cele peste 100 de locații partenere până la data de 30 septembrie, câte 1RON este donat către Asociația The Social Incubator. Fondurile cumulate vor fi folosite în scopul reintegrării profesionale a persoanelor din domeniul ospitalității, care și-au pierdut locul de muncă din cauza pandemiei. Toți cei înscriși în program vor primi sprijin profesionist pe întregul proces de căutare a unui nou loc de muncă, astfel:
 
• Sesiuni de informare, consiliere și orientare în carieră;
• Webinarii pentru creșterea nivelului de angajabilitate și dezvoltarea competențelor esențiale pentru jobul dorit;
• Informații referitoare la locuri de muncă vacante, conform regiunii și zonei de interes;
• Sprijin pentru găsirea unui nou job, cu prioritate în HoReCa, dar adresând, de asemenea, orice alt domeniu de interes pentru participant.
 
Mai multe detalii despre campanie și toate locațiile partenere găsiți în regulament. 
 
Sistemul Coca-Cola în România a fost întotdeauna aproape de comunitate, iar eforturile de a sprijini  continuă. Încă de la începutul pandemiei, Sistemul Coca-Cola în România a inițiat mai multe proiecte menite să îi sprijine pe cei mai afectați de pandemie, începând cu cei din linia întâi, pentru care a oferit sprijin financiar, produse, dar și echipamente. Aceste inițiative continuă cu sprijinul acordat partenerilor din domeniul HoReca, un sector puternic afectat de pandemia de Coronavirus. 

Mai multe detalii despre implicarea Sistemului Coca-Cola în Romania, ca răspuns la pandemia Covid-19, găsiți pe
www.dupanoi.ro
#NuNeOprimAici
 
***
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2018 vânzări de 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania oferă băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezența acestui sistem pe piață locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB-ul României.
 
În România, Coca-Cola HBC a fost desemnată cea mai sustenabilă companie pe plan local în 2016, 2017, 2018 și 2019, conform Romania CSR Index, studiu realizat de agenția de consultanță independentă The Azores. Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de băuturi. 

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume. 
 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.