Tetra Pak si UniCredit Tiriac Bank se alatura iubitorilor muzicii Festivalului International George Enescu si le ofera un produs cu un design special, si anume cutia cu apa in ambalaj de carton Tetra Pak dedicata celei de-a douazecea editii a festivalului.
 
"Ne bucuram sa omagiem muzica, artistii si valorile Festivalului International George Enescu oferind apa in cutiile noastre cu un design special creat pentru acest eveniment. Festivalul este ocazia perfecta pentru promovarea un nou stil de viata care sa includa atat valorizarea artei, cat si atentia fata de natura si resursele ei. In urma cu 60 de ani fondatorul Tetra Pak a creat un sistem de ambalare care a revolutionat industria alimentara pornind de la ideea ca un ambalaj trebuie sa economiseasca mai mult decat costa; viziunea lui ramane la fel de actuala prin grija de a conserva resursele naturii, precum si economisirea energiei cu ajutorul solutiilor de ambalare prietenoase cu mediul si nu in ultimul rand, promovarea reciclarii ambalajelor",declara Irene Gedeon, Communications & Environment Director, Tetra Pak South Eastern Europe.

„Sustinerea proiectelor culturale si in mod special a Festivalului International George Enescu a devenit o traditie pentru UniCredit Tiriac Bank. Incepand din acest an ne-am propus sa fim si mai aproape de oameni, ca parte a efortului nostru continuu de a oferi raspunsuri concrete si beneficii reale tuturor provocarilor si oportunitatilor cu care acestia se confrunta in viata lor de zi cu zi. Astfel, impreuna cu Tetra Pak, am initiat un parteneriat in beneficiul publicului Festivalului, oferindu-i apa in mod gratuit, in ambalaje reciclabile cu un design special creat pentru acest eveniment unic in peisajul cultural romanesc si international”,a declarat Anca Nuta, Director de Identitate si Comunicare al UniCredit Tiriac Bank.

Prin forma sa eleganta si inovativa, cele 8 suprafete diferite ale cutiei comunica intr-un stil inedit measajul festivalului si, ca orice ambalaj din portofoliul Tetra Pak, provine din surse regenerabile de materii prime - celuloza copacilor, a caror continuitate este garantata de un bun management al padurilor.

De peste 60 de ani, compania Tetra Pak este dedicata principiului „PROTEJEAZA CE E BUN”, prin oferirea de solutii de ambalat, cu scopul de a proteja valoarea nutritionala a produsului alimentar. De aceea, schimbarile climatice, managementul forestier si reciclarea sunt prioritati strategice pentru Tetra Pak. In fiecare an, numarul de ambalaje reciclate a crescut. La nivel global, in 2010 au fost reciclate peste 30 miliarde de cutii Tetra Pak, fiind colectate selectiv de catre consumatori. In Romania, inca din 2004, Tetra Pak s-a implicat in activitati de educatie pentru reciclare si colectare selectiva in peste 300 de scoli din Romania.

In ceea ce priveste politica de mediu, UniCredit Tiriac Bank face eforturi pentru a limita atat emisiile proprii de gaze cu efect de sera, cat si pe cele ale proiectelor finantate. Banca promoveaza intern un program de reciclare, iar in 2010 grupul UniCredit a semnat un “green deal” cu WWF, care isi propune ca atat in birourile din Romania, cat si in alte locuri din lume in care grupul isi desfasoara activitatea, sa se reduca emisiile cu 15% pana in 2012 si cu 30% pana in 2020.


***
Tetra Pak este liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrand indeaproape cu clientii si furnizorii nostri, oferim produse sigure, inovatoare si in armonie cu protectia mediului inconjurator, care satisfac in fiecare zi cerintele consumatorilor din peste 170 de tari. Avand aproximativ 22000 de angajati in peste 85 de tari, noi credem in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil, pentru crearea unei cresteri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala.
Motto-ul nostru, „PROTEJEAZA CE E BUN™", reflecta viziunea noastra de a oferi alimente sanatoase si disponibile oriunde. Mai multe informatii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro.


UniCredit Tiriac Bank face parte din reteaua UniCredit, cel mai mare grup bancar din Europa Centrala si de Est si unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Tiriac Bank este un veritabil "one-stop-shop" de servicii financiare, de care beneficiaza in prezent 544.000 clienti, prin intermediul a 235 de sucursale. In Romania, grupul ofera o gama larga de produse specializate si servicii si prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) si UniCredit Business Partner.

UniCredit Tiriac Bank, ca parte a unui grup cu traditie in mecenat, sustine proiectele culturale remarcabile Festivalul International George Enescu, Consursul de Debut Literar UniCredit, PAVILION UNICREDIT, Cruciada Culturii.

Contacte presa:
Diana Nitulescu
Group Account Director
CIVITAS Global Romania
Tel: +40 (0) 733107244, 40-21-3160213
d.nitulescu@civitasglobal.ro

Ana Jitarita
PR Consultant
Rogalski Grigoriu PR
Tel: +40 (0) 745121271
ana.jitarita@r-g.ro