Cu ocazia Zilei Mondiale a Apei, va invitam sa descoperiti un infografic despre importanta acestei materii, precum si sfaturi pentru reducerea consumului casnic de apa.

Deficitul de apa este o problema din ce in ce mai mare in lume, care se agraveaza odata cu schimbarile climatice si cresterea populatiei. Pana in 2050, peste 2 miliarde de oameni vor locui in tari sau regiuni cu acces redus la apa potabila. 

Pentru a construi o afacere sustenabila, Unilever reduce cantitatea de apa folosita in procesul de productie - de la identificarea materiei prime, pana la design-ul de produs.

Incepand cu anul 2008, compania a redus amprenta de apa pentru peste 1.600 de produse in 7 tari cu deficit de apa. Printre acestea, se numara China, India si Statele Unite. 

Abordarea strategica a Unilever presupune reducerea apei din:
- Productiile agricole pentru alimente,
- Fabrici, atat in procesul de productie, cat si ca materie prima,
- Utilizarea produselor de catre consumatori pentru spalarea rufelor, baie, curatenie si gatit.