Pe 11 iunie, ora 15:00, Dani Otil si Roxana Ciuhulescu in ipostaza de soferi vor experimenta folosirea sms-urilor la volan, pe traseul de la AMC Kart. Protagonistii campaniei Toyota, ”Don’t text and drive!”, vor intampina diverse piedici si obstacole in timp ce conduc si raspund in timp real la sms-urile primite de la fani, intr-un eveniment care isi propuna sa incurajazeze condusul responsabil, fara distrageri, ce va fi transmis LIVE pe pagina de Facebook Toyota Romania - https://www.facebook.com/ToyotaRomania .

Dani si Roxana vor parcurge traseul pe rand, fiecare avand in dreapta sa un jurnalist auto, pe post de copilot, cu rolul de a evalua traseul parcurs de vedete. Printre piedicile pe care le vor intampina cei doi soferi se numara drumul in lucru, trecerea de pietoni, drum ingustat si alte obstacole care pot sa apara oricand pe carosabil in viata reala.

Dezvoltata sub sloganul „Text me, I’m driving”, campania si-a propus acest experiment pentru a atrage atentia asupra numarului ingrijorator de accidente rutiere cauzate de utilizarea telefonului mobil pentru servicii de sms si email.

23%  din numarul total de accidente dintr-un an sunt cauzate de utilizarea telefonului la volan, Romania se afla pe locul I din Uniunea Europeana la numarul de decese rutiere raportat la un milion de locuitori . 

Preocuparea TOYOTA pentru mediu, siguranta rutiera si educarea tinerilor este o constanta in politica si filosofia companiei.

Toyota stie ca a creste in armonie cu mediul local si societatea este singura cale prin care o afacere poate fi durabila. Fiind cea mai mare companie producatoare de automobile din lume, cu operatiuni in peste 170 de tari, scopul Toyota este de a deveni un bun cetatean corporativ local, care este admirat de fiecare dintre comunitatile in care isi desfasoara activitatea. Pentru a atinge acest obiectiv, Toyota ofera contributii financiare si practice pentru proiecte care au ca scop imbunatatirea vietii si sustenabilitatea comunitatilor noastre.

Campania ”Don’t text and drive” a fost conceputa in aprilie 2013, impreuna cu Saatchi & Saatchi, evenimentul din acest an avand acelasi parteneriat. Ideea de la care a pornit campania este aceea ca trimiterea de SMS-uri in timpul condusului este o actiune mai periculoasa decat condusul sub influenta alcoolului. Toyota s-a angajat sa dezvaluie acest adevar si sa educe atat soferii cat si pietonii pentru a evita accidentele rutiere. Dezvoltata sub sloganul „Cand esti la volan, sms-urile sunt mai periculoase decat alcoolul”, anul trecut, campania a inclus trei spoturi radio cu scenarii diferite din viata reala si s-a adresat publicului larg de toate varstele. Spoturile au fost difuzate pe posturile Kiss FM, Magic FM, Rock FM si Pro FM.