„Suntem mandri ca putem fi parte din acest proiect minunat si le putem oferi  tinerilor o perspectiva FRUMOASA in viata. A fi un bun coafor reprezinta o sansa reala de a fi integrat in societate si a capata incredere ca iti poti lua viata in propriile maini. Comunitatea coaforilor din Romania este o mare familie, Wella fiind un liant in aceasta comunitate. Ne bucura deschiderea cu care a fost primita campania Wella Making Waves lansata in Septembrie 2013 la Focsani. Raspunsul de simpatie precum si dorinta multor hairstilisti de a fi parte din acest proiect ne arata ca suntem pe drumul cel bun. Pregatim o echipa de mentori romani – stilisti experimentati ce au capacitatea de a fi formatori – pentru a sprijini educatia profesionala a tinerilor de la cele doua ateliere de formare deschise in Romania.’’ a declarat Cristina Ricu, Marketing Manager Wella, Professional Brands Marketing&Distribution SRL.
 
La eveniment au fost prezenti: membrii din conducerea Consiliului Judetean Neamt, oficiali ai DGASPC Neamt, reprezentanti ai autoritatilor locale, precum si membrii ai echipelor UNICEF si Wella. 
 
„UNICEF considera ca formarea profesionala reprezinta o componenta importanta a educatiei incluzive si de calitate care poate contribui la promovarea incadrarii in munca a tinerilor. Aceasta initiativa reprezinta un exemplu excelent de parteneriat public-privat in beneficiul celor mai vulnerabili adolescenti, ajutandu-i sa iasa din cercul vicios al saraciei,” a afirmat Eduard Petrescu, Coordonator Programe UNICEF Romania. „Ne bucuram ca Wella sustine aceasta initiativa nu doar cu bani: pune de asemenea la dispozitie cunostintele si mentoratul de care au nevoie adolescentii vulnerabili pentru a deveni profesionisti si a-si construi o viata mai buna,” a adaugat Eduard Petrescu.     

Partea de mentorat a acestui parteneriat inovator incheiat intre Wella si UNICEF implica profesionisti in coafura din intreaga lume care vin la atelierele de formare din Romania si Brazilia pentru a impartasi tinerilor din cunostintele si competentele lor profesionale cu scopul de a-i ajuta sa isi construiasca o cariera in acest domeniu.  

„Evenimentul de astazi reflecta preocuparea permanenta a institutiei noastre de a sustine orice initiativa menita sa faciliteze integrarea socio-profesionala a tinerilor din sistemul de protectie sociala din judetul Neamt. Acest proiect este una din cele mai reusite colaborari cu sectorul neguvernamental, respectiv cu UNICEF si Wella, prin modul de abordare si suport acordat tinerilor nostri, axat pe dezvoltarea abilitatilor si aptitudinilor personale ale acestora”, a declarat Cristina Pavaluta, Director General DGASPC Neamt.

Potrivit datelor UE, in jur de 40% dintre copiii romani traiesc in saracie sau prezinta risc de saracie. Ca si in multe alte state europene, gasirea unui loc de munca reprezinta o problema majora pentru tineri. Aproximativ 22% dintre adolescentii si tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 24 de ani sunt someri. Romania inregistreaza o rata ridicata – aflata in continua crestere – a tinerilor care nu sunt nici angajati, nici cuprinsi intr-o forma de educatie si formare (16,8% in 2012). Initiativa „Making Waves” face parte din demersurile realizate de UNICEF in Romania pentru a creste accesul la o educatie de calitate, pentru a proteja copiii vulnerabili impotriva violentei si abuzului si a promova un stil de viata sanatos, oferind in acelasi timp o noua sansa adolescentilor vulnerabili. Finantarea oferita de Wella sustine modelul UNICEF de servicii bazate pe comunitate in peste 30 de comunitati, precum si Atelierele de Formare de la Focsani si Piatra Neamt. Anual, aproximativ de 20 de adolescenti vulnerabili provenind din sistemul public de protectie a copilului sau din familii foarte sarace vor beneficia de acest tip de formare.
 
***
Despre Parteneriatul Wella – UNICEF 
Parteneriatul WELLA-UNICEF MAKING WAVES a contribuit deja la formarea a 7.000 de tineri brazilieni, care au dobandit diverse deprinderi de viata, pentru a-i ajuta sa isi dezvolte capacitatea de invatare, a-i pregati pentru piata muncii, dar si pentru a le da sansa sa faca alegeri informate in legatura cu viitorul lor. 

Pentru a afla mai multe despre programul WELLA-UNICEF MAKING WAVES, vizitati pagina: www.wella.com/wella-unicef or www.facebook.com/wellainternational. Informatii suplimentare despre Initiativa UNICEF „Prima prioritate: niciun copil invizibil” sunt disponibile la adresa: http://www.unicef.ro/ce-facem/initiative/prima-prioritate-niciun-copil-invizibil/
 
Despre UNICEF
UNICEF este prezent in Romania si in alte 190 de tari si teritorii pentru a promova supravietuirea si dezvoltarea copiilor din perioada copilariei mici pana la adolescenta. In Romania, UNICEF lucreaza  impreuna cu Guvernul, Parlamentul, autoritati locale, societatea civila, sectorul privat, parteneri nationali si internationali si cu mass media pentru a asigura accesul tuturor copiilor la educatie timpurie de calitate si la scoala, pentru protejarea adolescentilor si monitorizarea drepturilor copilului, pentru protectie sociala si pentru mobilizarea de resurse in beneficiul copiilor.  UNICEF este sustinut financiar integral prin contributiile voluntare ale persoanelor fizice, corporatiilor, fundatiilor si a guvernelor.
 
Despre WELLA, Divizia Salon Professional a Procter & Gamble
Prin produsele si serviciile sale de exceptie, programele de formare profesionala ce sunt o adevarata inspiratie si programele unice ce ajuta la dezvoltarea afacerilor de salon, WELLA, divizia Salon Professional a P&G, reprezinta unul dintre cei mai importanti experti in ingrijirea parului si frumusete. Zilnic, produsele si serviciile WELLA transforma in realitate visele de frumusete ale milioane de stilisti si consumatori din intreaga lume. Printre marcile WELLA se numara Wella Professionals®, Sebastian Professional®, Sassoon Professional®, Londa Professional®, System Professional® si Nioxin®. 

In Romania, Wella Professionals, distribuit de Professional Brands M&D, a acumulat o experienta de peste 20 de ani dedicati frumusetii pe piata produselor profesionale pentru ingrijirea parului.

Va rugam vizitati pagina http://www.pg.com pentru noutati si informatii pe larg despre P&G (NYSE: PG) si marcile sale.