Designerii și ONGiștii au răspuns provocării de a-și înscrie un afiș în competiția Power to the Poster, pentru cel mai bun afiș activist. Concursul s-a încheiat pe 25 august și am selectat 20 cele mai originale și creative idei, care militează pentru schimbare. 

Câștigători sunt:
1. Loredana_Bulgaru: O altfel de surpriză
2. Rosu-Gutman Daniel: Car cu boi
3. DEDA: Immigration
4. FDSC: Tu vrei revoluție
5. Fundatia Motivation Romania: Break Isolation Spin the Wheels
6. Gala Societatii Civile: Binele o duce rău în România
7. Caritas: Aprinde o stea pentru comunitatea ta, fii solidar cu cei aflați în dificultate!
8. Fundatia Extra Art: Aprinde imaginația
9. Fundatia Noi Orizonturi: In fiecare ghiozdan se ascunde un costum de super-erou
10. Asociatia Mai Bine: Voluntar pentru Mai Bine
11. Olga Popescu: Find Your Purpose
12. Creatipics: Natura mea nu e mall
13. CARUSEL: Credem în solidaritate. Ziua Mondială Sida.
14. Asociatia FRONT: Marșul Parașutelor
15. Asociația ACCEPT: Luna istoriei LGBT 2016
16. Aura Barboi: Dare to be Different
17. Centrul pentru Inovare Publică: Căutăm cetățeni mai responsabili
18. Cosmin Pop: Artivism Rabbit
19. George Vasiliu: De prin cămine
20. Asociația Română Anti-SIDA: O căciuliță pentru liniștea dumneavoastră
 
Afișele finaliste sunt încărcate pe site-ul www.a4activism.ro.
 
Proiectul A4Activism se adresează organizațiilor neguvernamentale și designerilor cu scopul de a crea o punte între artele vizuale și cauzele pentru care militează ONG-urile din România. Scopul său este să crească standardele vizuale ale campaniilor din societatea civilă.
Câștigătorii sunt fi premiați în mod egal după cum urmează: 
1. Un workshop la alegere între branding – coordonat de Agenția Creionetica, design grafic – coordonat de Artivist și design de obiect – coordonat de Asociația D’Avent. 
2. Expunerea celor 20 de afișe în cadrul evenimentului final de pe 30 septembrie, alături de afișe ale campaniilor internaționale, începând cu primul ONG și până astăzi. 
3. Includerea afișelor în albumul A4Activism, care va prezenta o scurtă istorie vizuală a organizațiilor societății civile. 
4. Fiecare câștigător va primi un album A4Activism, dintr-o ediție specială, realizată pe suport reciclat și cu o copertă lucrată manual. 
5. O sedință de consultanță oferită de Agenția Creionetica care va rezulta cu o evaluare privind comunicarea organizației/artistului în mediul online.

Concursul Power to the Poster face parte din proiectul A4Activism inițiat de Agenția Creionetica, în parteneriat cu Artivist și D’Avent și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Român.

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitea beneficiarului finanțării.