Organizația Umanitară CONCORDIA a primit o finanțare de 337.449,40 lei în cadrul Programului „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun“ pentru susținerea Proiectului „Școala pentru viață – educație formală și nonformală pentru tineri din grupuri vulnerabile“, care se desfășoară până la finalul anului 2017. 
 
Proiectul „Școala pentru viață – educație formală și nonformală pentru tineri din grupuri vulnerabile“ se adresează unui număr de 45 de tineri din medii dezavantajate care urmează unul dintre cursurile de formare profesională pentru meseriile de brutar / patiser, ospătar sau bucătar din cadrul Școlii de Meserii CONCORDIA desfășurate în Ploiești și în Ariceștii Rahtivani,  județul Prahova. Scopul proiectului este de a oferi tinerilor o viață independentă prin învățarea unei meserii și prin dezvoltarea abilităților printr-o educație nonformală. 
 
Proiectul este implemetat în parteneriat cu Asociația A.R.T. Fusion care derulează activități de educație nonformală prin teatru forum și animație.

***
Despre Organizația Umanitară CONCORDIA
CONCORDIA este o organizație independentă, neguvernamentală și nonprofit, activă la nivel internațional, care are ca misiune susținerea familiilor aflate în dificultate și (re)integrarea socială (familială, școlară, profesională) a copiilor, tinerilor și adulților, spre o viață autonomă și responsabilă. Timp de 25 de ani CONCORDIA a ajutat în România peste 5.000 de copii și tineri, și ocrotește anual peste 600 de copii şi tineri în casele şi locuinţele sale din Bucureşti, Ploieşti şi Ariceştii Rahtivani, Judeţul Prahova. 
 
Despre Lidl România
Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa. 
Lidl are aproximativ 215.000 de angajați, dintre care 5.000 în România unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.