Proiectul de educatie financiara se adreseaza elevilor de liceu si foloseste o metodologie de invatare inovatoare – blended learning.
 
Proiectul Bani de buzunar 2.0 este primul proiect de educatie financiara si antreprenoriat din Romania, dedicat adolescentilor, ce utilizeaza metodologia „blended learning”, combinand invatarea online cu cea fata in fata. In cadrul proiectului liceenii vor invata ce inseamna un buget, cum pot economisi inteligent si cheltui astfel incat, la final de an, cand trag linie, sa fie pe plus. Totodata, tinerii sunt invatati sa isi defineasca pasiunea si sa transforme o idee intr-o afacere de succes.
 
Anul acesta, proiectul a debutat pe 10 octombrie in Bucuresti si va continua in toate orasele vizate. In cadrul evenimentelor de lansare, elevii vor participa la ateliere interactive de lucru in echipa si managementul resurselor financiare, se vor intalni cu trainerii si voluntarii ING implicati in proiect si vor forma echipele de lucru. Aventura continua apoi in online, unde ii asteapta ateliere, discutii de grup si filme educative. Sesiunile online urmeaza sa fie gazduite de platforma escoaladevalori.ro.
 
Participarea elevilor in proiect este gratuita, prin completarea formularului disponibil pe www.escoaladevalori.ro.
 
La finalul primei editii a proiectului in decembrie 2014, 370 de adolescenti din Bucuresti, Pitesti, Ramnicu Valcea, Brasov si Cluj-Napoca au invatat sa isi gestioneze, calculeze si inmulteasca banii de buzunar in 114 sesiuni de educatie financiara online, sustinute de catre 12 formatori. In plus, elevii au participat la 10 ateliere de invatare fata in fata si au primit premii constand in bani de buzunar, insumand 2.500 de euro.
 

***
Scoala de Valori este o organizatie non-guvernamentala moderna, ce are ca viziune dezvoltarea unei societati bazate pe valori prin educatie inovativa. Punem sub semnul intrebarii granitele educatiei traditionale si cream oportunitatea persoanelor de a accesa informatii de valoare, experiente de formare a caracterului, de a interactiona cu modele pozitive si de a avea expunere internationala, cu scopul de a creste responsabilitatea personala si controlul fiecaruia asupra alegerilor personale.
 
ING Bank Romania este parte a ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza, care ofera servicii bancare, de asigurari si de management al activelor, unui numar de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din 50 de tari. Infiintata in 1994, ING Bank Romania este in prezent o banca universala, oferind produse si servicii tuturor categoriilor de clienti – companii mari si mici, institutii financiare, mici antreprenori si persoane fizice. 
 
ING Bank Romania a inceput in 2011 un proces de dialog social cu principalii beneficiari locali (clienti, angajati, presa, ONG-uri) pentru a afla care sunt asteptarile si nevoile acestora. Pornind de la rezultatele acestui proces, ING Bank Romania si-a construit strategia de responsabilitate sociala corporatista, urmand trei directii: Educatie financiara si antreprenoriat, Educatie pentru copiii din grupurile dezavantajate si Dezvoltare urbana.