Social Impact Award dă startul Votului Comunităţii: 13 echipe din Incubatorul SIA 2019 sunt parte din etapa de Community Voting unde își prezintă ideile cu impact pozitiv în comunităţile din care provin. În cadrul Incubatorului de afaceri sociale, echipele lucrează la transformarea acestor idei în proiecte concrete cu impact pe termen lung. 
 
Anul acesta, competiția desfășurată în România a atras în cadrul evenimentelor peste 800 de tineri interesați să contribuie la o schimbare în bine în domenii foarte variate: educație, tehnologie, mediu, sănătate, drepturile omului, etc. Pe baza deciziilor luate de juriu, echipele finaliste selectate au avut acces la mentoring și o serie de workshopuri, ca parte a programului de incubare pe parcursul verii, cu scopul de a-și modela mai bine ideile de afaceri alături de parteneri ai competiției precum Enel, BCR și Red Bull.
 
SIA este o competiţie de idei de afaceri sociale, în cadrul căreia 3 echipe finaliste au ocazia de a câştiga premii în valoare de 5000 de euro si conectare la comunitatea internaţională în cadrul Summit-ului de la Kiev, Ucraina.
 
În cadrul competiţiei, nu doar juriul este cel care recunoaşte meritul proiectelor înscrise, ci şi comunitatea. În perioada 10-2 octombrie puteţi alege printr-un vot online 3 proiecte preferate din cadrul SIA 2019. Fiecare proiect este promovat pe site-ul oficial al competiţiei printr-un videoclip de prezentare. Echipa cu cele mai multe voturi va câștiga Premiul Comunității, în valoare de 500 de euro. 
 
De ce să intri şi să votezi: 
❖ susţii echipe/idei la început de drum;
❖ te inspiri din abordările finaliştilor SIA;
❖ descoperi produse şi servicii cu care ai putea interacţiona ulterior în mod direct.
 
 
Votează aici 3 idei de bine cu care rezonezi şi sprijină echipele din Social Impact Award în crearea unei schimbări pozitive în societate!
 
Află mai multe despre ideile finaliştilor SIA la următoarele două evenimente destinate antreprenoriatului social în România:
 
★ Pe 18 septembrie în cadrul Social Innovation Talk, într-un context de învăţare şi descoperire unde alături de profesionişti şi finalişti SIA putem creiona o conversaţie despre Cum construim parteneriate cu impact.
★ Pe 3 octombrie în cadrul finalei Social Impact Award 2019, unde îi puteţi susţine pe finalişti în timp ce aceştia îşi susţin pitchurile finale. Juriul va acorda 3 premii în valoare de 5000 de euro, la care se adaugă premiul de popularitate în valoare de 500 de euro, desemnat prin votul comunității. 
 
Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul Social Impact Award si pe pagina de Facebook.

------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Echipe Social Impact Award 2019 înscrise pentru Votul Comunităţii
 
Bright Living: Bright Living aduce vindecare și pace în viețile oamenilor prin terapie prin meditație și Yoga, în timp ce crește accesul la aceste practici pentru mai multe persoane, indiferent de statutul lor socio-economic. 
 
Davidlinum: DAVIDLINUM oferă seturi unice de lenjerii de pat din in și accesorii pentru casă, create manual prin meșteșugurile artizanilor din zonele rurale și ale designerului în România.
 
Education through VR: Realitatea virtuala oferă utilizatorului un mediu interactiv și imersiv, facilitând astfel un mod captivant și inovator de a învăța.
 
Eduprenoria: Prin Eduprenoria, facem educație antreprenorială pe bune pentru elevii liceelor tehnologice și școlilor profesionale.  
 
KIA, Knowledge in Action:  Ateliere de orientare în carieră prin care adolescenții își explorează valorile, pasiunile, și abilitățile personale prin jocuri de societate educaționale, exerciții practice și conversații exploratorii.
 
Mentee: O platformă care ajută toți oamenii să își găsească scopul. Noi suntem cei care punem la îndoială metodele clasice de învățare.
 
Olarsons: Olarsons operează laboratoare de arte, științe și postumanitate, care (re)conectează și proiectează inovații, cercetări, spații, comunități și noi materii sociale.
 
Elite Planner: Elite Planner este un life coach oricând la dispoziția ta. Un caiet de lucru ușor de utilizat cu un nivel ridicat de personalizare, conținut unic, totul înglobat sub un design frumos și durabil. 
 
Pot, vreau, reușesc!: Un program transformațional cu impact pozitiv pentru elevi și pentru comunitatea școlară.  
 
Parentool: Parentool te ajută să îți creionezi propriul stil parental care să fie adaptat nevoilor tale și ale copilului tău prin ați oferi conținut personalizat și acces la o serie de specialiști pregătiți să îți răspundă tuturor întrebărilor.
 
Reparoteca: Un spațiu în care iți vei putea repara lucrurile preferate, cum ar fi perechea aceea faină de pantofi, acel ceas simpatic și iți vei putea ajusta hainele pentru a ți se potrivi la fix.
 
Øko:  Un eco-streetwear brand ce produce tricouri sustenabile de înaltă calitate realizate din resturi de bumbac și sticle de plastic. 
 
Teach a friend:  Un proiect centrat atât pe ‘profesor’ – un voluntar în aceasta situație – cât și pe student, făcându-i protagoniștii propriei lor experiențe de învățare.
 
***
Despre SIA
Social Impact Award este o competiție internațională, prezentă în peste 20 de ţări din Europa, Africa şi Asia, care susține tinerii profesioniști, studenții și elevii care vor să devină antreprenori sociali. 
 
În România, Social Impact Award se află la cea de-a opta ediție și este organizat de către Social Innovation Solutions, Global Shapers Bucharest Hub și Universitatea Alternativă cu sprijinul partenerilor Enel România, BCR si Red Bull Amaphiko.