Editia a III-a a „CSR4WOMEN by AVON” a reunit membri ai societatii civile, reprezentanti ai mediului de afaceri, dar si ai autoritatilor, toti cu initiative valoroase care misca lucrurile spre bine in Romania. In cadrul evenimentului - organizat in 4 teme de discutie: sanatate, antreprenoriat, protectie sociala si educatie - Fundatia World Vision Romania a fost remarcata datorita determinarii, curajului si perseverentei echipei MADE IN RURAL, care a reusit astfel sa produca o schimbare in peste 1.950 de familii.

„Opt din zece beneficiari ai proiectului sunt femei din mediul rural cu un nivel scazut de educatie, casnice sau fara loc de munca, cu sanse foarte mici sa-si depaseasca starea de vulnerabilitate in care se afla. Proiectul MADE IN RURAL a fost "croit pe masura lor" in sensul in care le-a oferit sansa sa se califice intr-o meserie sau intr-un domeniu care se le dea oportunitatea de a iesi din starea de vulnerabilitate, sa obtina un loc de munca sau sa inceapa o afacere la care pot lucra de casa - mestesuguri populare, croitorie, coafura, productie de conserve bio etc. Peste 130 dintre ele au primit, pentru planurile de afaceri realizate in cadrul proiectului, cate un premiu in valoare de 10.000 de lei care sa le ajute sa inceapa o noua etapa in viata - una in care lumea lor se deschide dincolo de marginile gospodariei traditionale si le permite sa se dezvolte si sa dobandeasca respectul si demnitatea pe care o merita fiecare dintre ele”,
a mentionat Adrian Secal, managerul proiectului MADE IN RURAL.

MADE IN RURAL este un proiect de dezvoltare economica rurala care ofera gratuit calificare, consiliere si mediere profesionala, precum si sprijin pentru initierea unor mici afaceri. Pana in prezent, peste 1.950 de persoane casnice, someri si agricultori de subzistenta au fost sprijiniti prin sesiuni de consiliere si mediere profesionala sa isi caute un loc de munca. In comunitati rurale din 11 judete ale tarii au fost instruite 580 de tesatoare, iar 700 de oameni au dobandit competente de antreprenori prin participarea la proiect. Simultan, 200 de persoane au absolvit cursurile de lucrator in pensiune turistica organizate prin MADE IN RURAL.

Distinctiile CSR4WOMEN by AVON
In acest an au fost premiate patru proiecte din patru domenii: 
- Antreprenoriat – World Vision, MADE IN RURAL, proiect de dezvoltare economica desfasurat in 11 judete: Alba, Bistrita-Nasaud, Brasov, Constanta, Cluj, Dolj, Ialomita, Iasi, Ilfov, Vaslui si Valcea.
- Educatie – Exista Aur in fiecare, proiect derulat de catre BRD si Federatia Romana de Handbal
- Sanatate – Doneaza par copilasilor, proiect initiat in cadrul Societatii Studentilor Medicinisti Iasi, de catre Ioana-Maria Andrioaie, in sprijinul copiilor bolnavi de cancer
- Protectie sociala – Clubul Mamelor, un grup format din peste 20 de femei din cartierul Ferentari, care pun presiune pe autoritatile locale pentru a lua in considerare nevoile comunitatii pe care o reprezinta.

Despre World Vision Romania
World Vision Romania este o organizatie crestina, care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, dezvoltare si advocacy punand in centrul activitatii sale bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii. Inspirata de valorile crestine, fundatia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen. 
World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de tari din intreaga lume. In 25 de ani de prezenta in Romania, am ajutat peste 500.000 de copii si adulti, in aproape 400 de comunitati din 8 judete. 
World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea in comunitatile rurale unde este prezenta desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducera abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la conditii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.
Despre AVON
 
AVON Cosmetics Romania este lider pe piata cosmeticelor din Romania incepand cu anul 2002, pastrandu-si aceasta pozitie de atunci si pana in prezent. De peste 13 ani, Avon Cosmetics Romania prin Campania pentru Sanatatea Sanilor si Campania Respectului lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice prin finantarea programelor destinate informarii si educarii femeilor din Romania si achizitionarea de echipamente medicale pentru a asigura ingrijire de calitate pentru pacientii diagnosticati cu cancer la san. In tot acest timp, compania a donat 2,8 milioane de dolari, iar 8 centre oncologice au fost dotate cu echipament medical de ultima generatie. 
 
Pentru mai multe detalii:
 
Silvia Boncuțiu
PR & Communications Specialist  
0743001391
silvia_boncutiu@wvi.org