Milioane de fete petrec sase ore pe zi mergand dupa apa, neavand astfel timp sa mai mearga la scoala

• Pentru a marca Ziua Mondiala a Apei, Fundatia We Are Water lanseaza Campania #NoWalking4Water
• "Apa si Locurile de munca” este tema aleasa de Natiunile Unite pentru a celebra Ziua Mondiala a Apei in 2016
• In acest context, fundatia va efectua diverse activitati pentru a prezenta legatura dintre apa si mediul profesional.  

In ceea ce priveste modul de repartizare a principalilor consumatori de apa, sectorul care consuma cele mai multe resurse este cel agricol, cu 70% din totalul folosit pe planeta. 15% din resurse merg spre domeniul industrial si 15%, catre cel domestic. 

Problemele legate de apa, insa, merg dincolo de relatia dintre activitatea economica si populatia lumii. In prezent, opt din 10 persoane care locuiesc in zone rurale nu au acces la resurse de apa imbunatatite, iar asta inseamna un total de 663 milioane de oameni. Numerele s-ar putea schimba cu ajutorul implicarii unor diversi actori. 

#NoWalking4Water
, o actiune pentru toti 
Dorind sa atraga atentia asupra numarului de ore pe care milioane de femei si copii il petrec carand apa in fiecare zi, Fundatia We Are Water organizeaza o serie de actiuni sub sloganul #NoWalking4Water. 

Campania, lansata odata cu Ziua Mondiala a Apei, reuneste cetateni si personalitati publice din domeniile sportiv, film, comunicare si muzica intr-un efort de a creste vizibilitatea acestei probleme folosindu-se de imaginea unui bidon de 20 de litri la fel ca acela pe care il folosesc aceste milioane de oameni zilnic. 

Cum poti sustine aceasta actiune
Toti cei care vor sa se implice pot vizita website-ul Fundatiei http://www.nowalking4water.org si descarca imaginea bidonului de apa cu care sa isi faca o fotografie pe care o pot distribui pe retelele sociale folosind hashtag-ul #NoWalking4Water. Cu cat sunt mai multe fotografii, cu atat mai vizibila este cauza.  
 
Despre Fundatia We Are Water
Fundatia We Are Water este o initiativa a Roca si are doua obiective principale. Primul este acela de a atrage atentia si de a incuraja opinia publica si institutiile sa reflecteze cu seriozitate asupra nevoii de a crea o noua cultura a apei, care sa permita administrarea corecta si durabila a resurselor de apa din intreaga lume.

Cel de-al doilea obiectiv este implementarea a diverse actiuni menite sa atenueze efectele negative ale lipsei de resurse adecvate de apa. Ariile de activitate ale Fundatiei includ interventii in dezvoltarea infrastructurii, educatie, sanatate si cercetare in cele mai defavorizate zone ale lumii. Fundatia are in prezent in desfasurare patru proiecte in Ecuador, India, Brazilia si Bolivia si colaboreaza cu prestigioase organizatii internationale, precum Educatie Fara Frontiere, Intermón Oxfam, Unicef si Fundatia Vicente Ferrer.
 
Despre Roca
Roca este o companie specializata in design, productie si distributie de produse pentru baie, precum si placi ceramice si solutii de acoperire pentru pereti, utilizate in arhitectura, constructii si design interior.
Compania are 20600 de angajati si 76 de unitati de productie, fiind prezenta in peste 135 de tari din intreaga lume.
Avand capital integral spaniol, Roca este lider de piata in Europa, America Latina, India si Rusia. Este, de asemenea, un important jucator pe pietele din China si restul Asiei, precum si in Africa si Orientul Mijlociu. Roca este liderul la nivel mondial in sectorul sau de business.