Campania de Crăciun „Letters to Santa” derulată de fundaţia World Vision România, biroul zonal Cluj, a adus bucuria sărbătorilor de iarnă unui număr de peste 800 de copii din 35 de sate din judeţ. Cu ajutorul companiilor partenere, dar şi a unor donatori individuali, Moş Crăciun le-a îndeplinit şi în acest an dorinţele micuţilor. 

În cadrul campaniei „Letters to Santa”, cei peste 800 de copii i-au scris Moşului tot ce şi-ar dori să primească, iar acesta le-a îndeplinit dorinţele prin intermediul angajaţilor companiilor partenere. Nu mai puţin de 15 companii locale şi multinaţionale, cu sediul în Cluj-Napoca, s-au implicat anul acesta în campania de Crăciun derulată de World Vision România. Angajaţii acestor companii au primit scrisorile copiilor şi au încercat, pe cât posibil, să le îndeplinească toate dorinţele. Valoarea cadourilor oferite a depăşit 21.000 de euro. 

„Ne bucurăm că şi în acest an am reuşit să aducem puţin din spiritul Crăciunului unui număr record de copii din satele clujene. Cu sprijinul partenerilor locali, cărora le suntem recunoscători, le-am oferit copiilor experienţe de neuitat, care suntem convinşi că se vor transformă în amintiri pe care le vor preţui mulţi ani de acum înainte”
, a declarat Valentin Sabău, manager zonal World Vision România.

Pe lângă cei 800 de copii care s-au întâlnit cu spiriduşii Moşului, 20 de familii aflate în pragul sărăciei au primit ajutoare extrem de necesare pentru a le putea oferi copiilor condiţii minime de confort – maşini de spălat semiautomate, paturi, saltele, pilote, cadouri pentru copii şi alimente pentru o masă bogată de Crăciun. 

Companiile care s-au implicat în această campanie sunt: Steelcase, 3Pillar Global România, Sykes, Emerson, Hewlett-Packard România, Hewlett Packard Enterprise România, Evalueserve, Corebuild, Qbuiz, Grand River, UMT, Şcoală Elf, Spyche, ISDC şi Lateral.
 
***
Despre World Vision România
 
World Vision România este o fundaţie creştină care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy punând în centrul activităţii sale bunăstarea copilului. Asociaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. 
 
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision Internaţional prezent în aproape 100 de ţări din întreagă lume. În 26 de ani de prezenţa în România, fundaţia a ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în 400 de comunităţi din 8 judeţe.
 
World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezenţa desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Proiectele sale se concentrează pe transformarea comunităţilor şi a membrilor acestora, pentru a realiza o viaţă împlinită pentru fiecare copil.