close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Iubim 2 Roti



| Organizator:
    Free Riders
| Categorie:
    Proiecte si campanii de Responsabilitate Sociala
| Problema de fond
    Scopul evenimentului a fost sa se atraga atentia participantilor la trafic asupra prezentei motociclistilor, scuteristilor si biciclistilor, care sunt cei mai vulnerabili, in conditiile in care Romania este inca pe primul loc in Uniunea Europeana la numarul accidentelor grave. Asociatia Moto Free Riders promoveaza siguranta si respectul in trafic si ii indeamna atat pe soferi, cat si pe cei care se deplaseaza pe doua roti, sa respecte regulile de circulatie si sa acorde respect celorlalti participanti la trafic.

| Scopul proiectului
    Evenimentul „Iubim 2Roti” isi propune incurajarea utilizarii vehiculelor pe doua roti ca o solutie alternativa fata de aglomeratia urbana si cresterea sigurantei rutiere prin responsabilitate. Parada din cadrul evenimentului „Iubim 2 Roți” este gandita ca o campanie de conștientizare a prezenței vehiculelor pe doua roti in trafic, fie ele biciclete, mopede sau motociclete si isi propune sa educe participantii la trafic in spiritul respectului reciproc, al sigurantei si nu in ultimul rand, al responsabilitatii sociale.

Iubim 2 Roti Iubim 2 Roti Iubim 2 Roti

| Aria geografica
    Bucuresti

| Rezumat
    Ajuns la a doua editie in 2014, evenimentul “Iubim 2 Roti” a fost gandit ca o campanie de constientizare a prezentei vehiculelor pe doua roti in trafic, fie ele biciclete, mopede sau motociclete. Ne dorim sa avem sosele mai sigure si promovam respectul reciproc intre participantii la trafic. Participantii pe doua roti reduc aglomeratia si poluarea din orase si aduc un element nou ce trebuie tratat cu atentie in trafic. Evenimentul „Iubim 2 Roti” isi propune, in egala masura, incurajarea utilizarii vehiculelor pe doua roti ca o solutie alternativa fata de aglomeratia urbana si cresterea sigurantei rutiere prin responsabilitate.
Aproximativ 2.500 de motociclete si mopede, 1.700 de biciclete și 30.000 de oameni au fost prezenti la Romexpo pentru a sustine evenimentul. Dupa succesul primei editii, "Iubim 2 Roți" și-a consolidat renumele de cel mai mare eveniment destinat iubitorilor de doua roti din Romania si printre cele mai puternice, ca numar de participanti, din Estul Europei. La a doua ediție au participat peste 4.000 de vehicule cu doua roti (motociclete, mopede, biciclete) la acest eveniment de constientizare in trafic. Prin implicarea unui numar atat de mare de persoane iubitoare de 2 roti (motociclisti, scuteristi, biciclisti) constientizam nevoia de a ne face vazuti si respectati in trafic pentru ca vrem sa facilitam si sa fluidizam traficul si asa sufocant al unei capitale europene.
Partea a 2-a evenimentului a constat intr-o serie de activitati pentru participanti: concursuri dotate cu premii, stunt show cu multiplul campion mondial Narcis Roca, trial moto și biciclete, urmate de un megaconcert susținut de formațiile Runaway, Parazitii si Zdob&Zdub.
A fost cadoul Free Riders pentru cei ce ne-au fost alaturi si au facut posibila transmiterea mesajului.


| Date beneficiari
    Aproximativ 2.500 de motociclisti și scuteristi si 1.700 de biciclisti au participat la parada Iubim 2 Roti, desfasurata in Bucuresti. Voluntari din randul acestora au ajutat si la buna desfasurare a evenimentului.

| Rezultatele proiectului
    Evenimentul “Iubim 2 Roti” este gandit ca o campanie de constientizare a prezentei vehiculelor pe doua roti in trafic, fie ele biciclete, mopede sau motociclete. Vizibilitatea evenimentului a ajutat la transmiterea mesajului catre un public cat mai larg. Campania nu a avut efecte negative, deoarece, in ciuda miilor de participanti la parada, nu a fost blocat traficul in Capitala.

| Argument
    Participantii pe doua roti reduc aglomeratia si poluarea din orase si aduc un element nou ce trebuie tratat cu atentie in trafic. Evenimentul „Iubim 2Roti” isi propune atat incurajarea utilizarii vehiculelor pe doua roti ca o solutie alternativa fata de aglomeratia urbana, cat si cresterea sigurantei rutiere prin responsabilitate.

Partener media a fost Rock Fm, care a facut publicitate timp de 6 saptamani cate 6 spoturi pe zi la orele de audienta maxima.
Bmw motorad Romania care a adus vice campionul european la stunt show Narcis Roca.
Motul a contribuit cu produse care au fost oferite participantilor la diferite concursuri tematice.
Euromodul a asigurat echipamentul voluntarilor ce au flancat coloana (veste reflectorizante personalizate).
Yato Romania a oferit truse de scule castifatorilor concursrilor tematice moto ai motovelo.


| Bugetul proiectului (in RON)
    0

| Parteneri
    Parteneri: RockFM si BMW Motorrad. Campanie desfasurata cu sprijinul Primariei Capitalei si Directiei de Politie Rutiera si sub patronajul Altetelor Sale Printul Paul si Printesa Lia.

| Website-ul proiectului
    www.free-riders.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes