close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Intrecerea de zambete



| Organizator:
    Asociatia Telefonul Copilului
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    In perioada 2001 - 2011, ATC a preluat aproape 1,7 milioane de apeluri totalizand 12.000.000 de minute de consiliere pentru respectarea drepturilor copilului in Romania. Durata medie a unui apel a fost de 10-20 de minute. Procentajul de 74,50% al copiilor care au revenit cu apel la 116 111 a demonstrat increderea pe care acestia o au in specialistii ATC si necesitatea existentei acestui serviciu.
Interactiunea directa cu copiii este unul dintre obiectivele principale ale organizatiei, iar aniversarea celor 10 ani de existenta am sarbatorit-o impreuna cu ei printr-un spectacol aniversar dedicat lor in Bucuresti, Parcul Carol si printr-un concurs de fotografie.


| Scopul proiectului
    Scopul proiectului a fost acela de a creste nivelul de constientizare cu privire la rezultatele serviciului Telefonul Copilului in 10 ani de existenta, prin intermediul parteneriatului ATC - Romtelecom.
Obiectivele specifice ale proiectului au fost:
- cresterea nivelului de constientizare cu privire la importanta existentei serviciului Telefonul Copilului, respectiv a numarului cazurilor sesizate;
- participarea copiilor in cadrul evenimentelor proiectului
- accesul copiilor si parintilor la exemple de situatii relatate la 116 111;


Intrecerea de zambete Intrecerea de zambete Intrecerea de zambete

| Aria geografica
    Toate judetele

| Rezumat
    Romtelecom sustine cauza copilului de 10 ani, avand un parteneriat de traditie cu Asociatia Telefonul Copilului (ATC) care gestioneaza in Romania numarul unic european 116 111, apelabil pentru orice problema a copiilor.

Pentru a sarbatori o decada de parteneriat, cele doua entitati au realizat o fotografie record cu cele mai multe zambete de copii, simbol al celor peste 30.000 de cazuri solutionate de ATC impreuna cu autoritatile. Evenimentul aniversar „Intrecerea de zambete” a avut loc in Bucuresti, in Parcul Carol, adunand un numar de 700 de copii participanti http://www.telefonulcopilului.ro/telefonul-copilului-zece-ani. Tot in Parcul Carol au fost amplasate 10 siluete de copii, care expuneau povesti ale copiilor care au apelat 116 111.

„Intrecerea de zambete” a constituit un prilej de competitie si dupa desfasurarea evenimentului din Parcul Carol, datorita concursului de fotografie organizat ulterior, la nivel national. Concursul s-a adresat unitatilor de invatamant cu clasele I-VIII, cu scopul de a premia fotografia cu cele mai multe zambete de copii, realizata cu elevii unitatilor de invatamant, in care copiii ureaza „La multi ani!” serviciului care le este dedicat, Telefonul Copilului http://www.telefonulcopilului.ro/concursul-de-zambete.

De asemenea, a fost produs si difuzat pe toate canalele tv 1 spot tv aniversar, care a inclus exemple de situatii intalnite la 116 111.


| Date beneficiari
    Public tinta: parinti, copii, public larg

| Rezultatele proiectului
    Efectele campaniei de informare si constientizare cu privire la rezultatele serviciului “telefonul copilului” in 10 ani de existenta, desfasurata prin intermediul tuturor activitatilor proiectului, s-au resimtit la nivelul call center-ului 116 111. Cresterea numarului de cazuri inregistrate la 116 111: de 3 ori mai multe in perioada octombrie - noiembrie 2011 fata de aceeasi perioada a anului precedent, respectiv 1272 cazuri fata de 436.

Participarea copiilor s-a regasit in toate evenimentele proiectului. Evenimentul “Intrecerea de zambete”, care a avut loc in Bucuresti, la Arenele Romane din Parcul Carol, a reunit peste 700 de copii - participanti la spectacolul dedicat lor de Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom.

Concursul “Intrecerea de zambete”, al doilea eveniment care a marcat aniversarea celui mai longeviv parteneriat intre o companie privata si o organizatie, a reunit 407 elevi din 10 unitati de invatamant. Castigatorii au fost premiati cu sprijinul Romtelecom.

De asemenea, accesul la o parte dintre problemele cu care s-au confruntat copiii care au sunat la 116 111 si modul in care au fost ajutati a fost oferit prin intermediul a 10 siluete amplasate la locurile de joaca din Parcul Carol.
Spotul TV a fost difuzat gratuit de 1530 de ori pe 17 posturi tv nationale. Spoturile radio au fost difuzate de postul pentru copii Itsy Bitsy.


| Argument
    Initiativa organizarii acestui eveniment, ulterior implicarea activa si contributia Romtelecom la realizarea acestui proiect au facut posibila desfasurarea acestuia cu rezultate peste asteptarile initiale. Principalii beneficiari, copiii, s-au bucurat atat de momentele artistice oferite, personajele de poveste, momentele de pantomima, cat si de cadouri si de provocarea intr-un concurs care le-a adus premii apreciate de toti castigatorii. Mai mult decat atat, Romtelecom a demonstrat ca parteneriatul intre o companie privata si o organizatie neguvernamentala poate sa ajunga si sa si depaseasca un deceniu, cu tot mai multe rezultate de la un an la altul.

| Bugetul proiectului (in RON)
    0

| Parteneri
    Asociatia Telefonul Copilului, Romtelecom

| Website-ul proiectului
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes