close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



World Cancer Day



| Organizator:
    Asociatia MagiCAMP
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    Un diagnostic oncologic lovește brutal toată familia, nu doar pe cel bolnav. Cumva, fără a fi contagioasă, boala asta îi afectează pe toți – îi epuizează fizic și emoțional, zdruncină siguranța financiară cel mai adesea și așa precară a familiei, uneori destramă familia. Am făcut o campanie de conștientizare a publicului începută pe 4 februarie, de Ziua Internațională a Luptei împotriva cancerului până pe 15 februarie - de Ziua Internațională a Copilului bolnav de cancer.


| Scopul campaniei
    Am dedicat aceste 12 zile tuturor familiilor care înfruntă diagnostice greu și de rostit, pentru a răspândi mesajul lor și al celor care îi susțin – un mesaj plin de speranță și umanitate: Se poate face bine! Împreună, cât mai mulți, putem aduce multă alinare în viața acestor oameni și îi putem întări în lupta pentru viața copiilor lor. Astfel, le-am transmis la unison ca ”Nu sunteți singuri”.

World Cancer Day World Cancer Day World Cancer Day

| Client campanie
    Asociatia Magic

| Autor campanie
    Asociatia Magic

| Acoperire campanie
    Bucuresti

| Date beneficiari
    

| Descriere campanie
    World Cancer Day este o inițiativă a The Union for International Cancer Control (UICC) și mobilizează în fiecare an, pe 4 februarie, persoane fizice, instituții și organizații din întreaga lume. Una dintre modalitățile de a transmite publicului larg mesajul de luptă împotriva cancerului este luminarea în portocaliu a clădirilor din marile orașe ale lumii. Pentru al doilea an consecutiv, Asociația Magic, partener al UICC, pune și ea umărul la această mobilizare mondială de World Cancer Day. Astfel, pe 4 februarie, grație sprijinului multor instituții (în fapt, oameni minunați care au sărit să se implice), am luminat în portocaliu, timp de trei ore (19:00-22:00),11 obiective importante din București: Arcul de Triumf (Monument For), Opera Națională București, Biblioteca Naţională a României, Teatrul Odeon, Muzeul Național de Artă al României, Ambasada Danemarcei, Cercul Militar Naţional, Academia de Studii Economice București, Sheraton Bucharest Hotel, SkyTower Bucharest și Turnul de Telecomunicații (STS - Serviciul de Telecomunicaţii Speciale). Cancerul este a doua cauză majoră de deces din lume și cauza principală de deces în rândul copiilor și adolescenților. 10 milioane de oameni mor, anual, de cancer – mai mult decât de HIV/SIDA, malarie și tuberculoză, la un loc. În întreaga lume, se înregistrează anual aproximativ 300.000 de cazuri noi în rândul copiilor cu vârsta între 0 şi 19 ani.Organizația Mondială a Sănătății estimează că până în 2035, numărul mondial de cazuri de cancer s-ar putea dubla și aproximativ 40% din populația globului se va confrunta cu această boală, la un moment dat în viață. Este (și acesta) un mod, cel mai la îndemână dintre toate, prin care le putem transmite: ”Nu sunteți singuri”.

| Date beneficiari direcţi
    Cancerul este a doua cauză majoră de deces din lume și cauza principală de deces în rândul copiilor și adolescenților.
10 milioane de oameni mor, anual, de cancer – mai mult decât de HIV/SIDA, malarie și tuberculoză, la un loc.
În întreaga lume, se înregistrează anual aproximativ 300.000 de cazuri noi în rândul copiilor cu vârsta între 0 şi 19 ani.
Organizația Mondială a Sănătății estimează că până în 2035, numărul mondial de cazuri de cancer s-ar putea dubla și aproximativ 40% din populația globului se va confrunta cu această boală, la un moment dat în viață.
Prin prevenţie, detectarea cancerului în fază incipientă şi tratament, ar putea fi salvate în fiecare an 3,7 milioane de vieţi - adulți și copii.


| Strategia și implementarea campaniei
    Cele două componente au fost:
- luminarea în portocaliu, timp de trei ore (19:00-22:00),11 obiective importante din București: Arcul de Triumf (Monument For), Opera Națională București, Biblioteca Naţională a României, Teatrul Odeon, Muzeul Național de Artă al României, Ambasada Danemarcei, Cercul Militar Naţional, Academia de Studii Economice București, Sheraton Bucharest Hotel, SkyTower Bucharest și Turnul de Telecomunicații (STS - Serviciul de Telecomunicaţii Speciale);
- 12 testimoniale de incurajare de la invingatorii bolii, parinti de copii bolnavi, voluntari ce intra in contact cu copiii programelor noastre


| Impactul campaniei
    World Cancer Day este o inițiativă a The Union for International Cancer Control (UICC) și mobilizează în fiecare an, pe 4 februarie, persoane fizice, instituții și organizații din întreaga lume. Una dintre modalitățile de a transmite publicului larg mesajul de luptă împotriva cancerului este luminarea în portocaliu a clădirilor din marile orașe.
https://www.uicc.org/resources/world-cancer-day-2021-impact-report


| Buget
    < 5.000 Euro

| Partenerii campaniei
    

| Website campanie
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes