close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



CANAPEAUA ROZ



| Organizator:
    
| Sectiune:
    Campanii sociale
| Problema de fond
    CANAPEAUA ROZ a fost gândit ca o campanie în care, alături de medici, pacienți, psihologi și alți specialiști discutam despre factorii de risc și simptomele cancerului de sân, dar și despre importanța screeningului și diagnosticării precoce.
Nevoia proiectului este să ajungem la cât mai mulți oameni care nu au informații despre cum se previne aceasta boală!
- SUNTEM CEL MAI PUȚIN EDUCAT PACIENT DIN EUROPA;
- AVEM ÎNCREDERE ÎN MITURI ȘI NU ÎN SPECIALIȘTI;
- PREVENȚIA ÎN ROMÂNIA NU ESTE COERENTĂ ȘI SUSTENABILĂ;
- FEMEILE NU SUNT ÎNVAȚATE SĂ SE AUTOPALPEZE.


| Obiectivele campaniei
     Obiectivul mare a fost de a reaminti femeilor ca a merge l o ecografie sau o mamografie nu costa atat de mult si ca un diagmostic gasit la timp nu o poate costa viata.
Ne-am propus sa transmitem femeilor care sunt diagnosticate anual cu cancer de sân, femei între 30 si 70 de ani, că "puterea de a învinge cancerul la sân stă în tine.
Fii curajoasă, fii puternică și fii încrezătoare în forța ta interioară."


CANAPEAUA ROZ CANAPEAUA ROZ CANAPEAUA ROZ CANAPEAUA ROZ CANAPEAUA ROZ

| Acoperire
    București

| Rezumat
    Canapeaua ROZ: "ce ȘTIM și ce NU ȘTIM despre cancerul la sân, locul unde discutăm pe bune despre cancerul de sân"
Un proiect derulat de Asociația R.O.Z, Asociația Împreună pentru Viață și
Asociația Sănătate pentru Comunitate
din 2022

CANAPEAUA ROZ este o campanie de informare desfășurată într-un spațiu public cu vizibilitate – are deja doua editii, în octombrie 2022 am organizat-o în Aeroportul Otopeni, iar în septembrie 2023 în ParkLake Shopping Center.


Este vorba de un eveniment care include discuții cu cei mai buni specialiști, transmise live în social media, articole despre prevenire, diseminare de flyere cu informații despre cancerul de sân și imagini reprezentative, totul în jurul Canapelei ROZ, culoarea-simbol pentru cancerul mamar.

Și în ediția din 2024, vrem sa transmitem femeilor care sunt diagnosticate anual cu cancer de san, femei intre 30 si 70 de ani, ca "puterea de a învinge cancerul la sân stă în tine. Fii curajoasă, fii puternică și fii încrezătoare în forța ta interioară."

În Romania sunt anual diagosticate mii de femei, în diferite stadii, iar una din opt femei va face o formă de cancer de sân în timpul vieții.
Din păcate, cifrele cresc si incidenta bolii a ajuns sub varste precum 35 sau 40 de ani, ceea ce afectează societatea românească profund, mai ales în orașele mici, unde nu sunt medici specialiști doar pe sân dar nici aparatura conformă sau nouă care să diagnosticheze repede și în stadii incipiente.
Ne dorim, de fapt, prin acest eveniment denumit CANAPEAUA ROZ să nu mai moară femeile romaâce de cancer de sân, o forma de cancer tratabilă în proporție de 95% in toată lumea, dacă e investigată la timp!


| Public țintă
    Publicul larg. Foste și actuale paciente, apartinatori.

ÎN REALITATE, O LUNĂ PE... CANAPEA
a doua ediție a fost organizată într-un centru comercial
peste 35.000 de oameni au interacționat cu noi în mediul online
o sesiune a durat, în medie, o oră și 30 de minute
aproape 20 de specialiști din domeniile lor deactivitate au luat loc pe canapea și au răspunsîntrebărilor noastre și ale moderatorillor evenimentului
apariții în presa scrisă și TV


| Activitati
    Campania a fost construita pe trei piloni de comunicare care au fost declinati in social media si in presa de specialitate online.

1. CONȘTIENTIZARE
Creșterea gradului de conștientizare cu privire la riscul decancer mamar și importanța detectării precoce.

2. DREPTUL LA VIAȚĂ
Promovarea accesului la tratament de calitate pentru pacientele cu cancer mamar in toata tara, nu doar în Bucuresti sau centrele universitare mari unde există medici specialiști mai multi si aparatura mai bună.

3. EXISTĂ VIAȚĂ DUPĂ CANCERUL DE SÂN
Sensibilizarea publicului și a factorilor de decizie cuprivire la nevoia de politici de reintegrare și sprijin pentrupacientele cu cancer mamar.

Mesajul de pe printuri la editia II a fost
EL NU ALEGE, TU DA!


| Rezultatele campaniei
    ÎN REALITATE, O LUNĂ PE... CANAPEA
- a doua ediție a fost organizată într-un centru comercial, timp de trei zile consecutiv, fiecare zi cu o tematica proprie
- peste 35.000 de oameni au interacționat cu noi în mediul online
- o sesiune a durat, în medie, o oră și 30 de minute, pe tematica specializata care imita procesul de diagnoistcare:
PREVENTIE SI SCREENING
TRATAMENT
VIATA DUPA CANCER
- aproape 20 de specialiști din domeniile lor de activitate au luat loc pe canapea și au răspuns întrebărilor noastre și ale moderatorillor evenimentului
- apariții în presa scrisă și TV


| Parteneri
    Red Spot Branding, agentie media si PR
Asociatia Impreuna pentru Viata, partener de eveniment in primele 2 editii


| Despre organizator
    Cele 3 asociații își propun să contribuie la informarea corectă a femeilor în legătură cu sănătatea genito-mamară. Programele și evenimentele noastre propun o abordare completă a posibilităților de tratament, de la opțiuni chirurgicale la ultimele cercetări în domeniul psiho-oncologiei.

| Website proiect
    https://asociatiaroz.ro/canapeaua-roz/



Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes