close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Campania AVON pentru Sanatatea Sanilor



| Organizator:
    Fundatia Simte Romaneste
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    • Cancerul la sân este prima cauză de deces în rândul femeilor din România
• În ultimii ani, mortalitatea prin cancer mamar în Europa şi America este în scădere, în timp ce în România este în creştere, nu atât din cauza diferenţelor în calitatea tratamentului, ci din cauza depistării în in stadiul avansat al bolii (II-III)
• Unul din principalele motive pentru care boala este descoperita in stadiu avansat, este costul ridicat al efectuarii uneii mamografii; foarte multe femei nu isi permit costul unei mamografii - 65 eur (salariul minim este de 200 eur/luna).
• Studiile făcute în ţările unde sunt deja implementate programe de screening naţional, arată că aceste programe duc la scăderea mortalităţii cu până la 40%. In Romania insa nu exista un astfel de program
• Controlul periodic este singura modalitate prin care putem salva vieţi!


| Scopul proiectului
    • In Romania, anul trecut au avut acces la control gratuit 55,0000 de femei cea ce înseamnă DOAR 7.6% din total femei 30+
• De 10 ani, Avon Romania, educa în mod constant femeile spre conştientizarea necesităţii autocontrolului şi a controlului medical periodic ca singurele modalităţi de depistare precoce a cancerul la sân si doneaza aparatura performanta pentru a creste accesul femeilor la investigatii performante.
• În contextul în care dovedit controlul periodic este singura modalitate de depistare precoce a cancerului la sân, Campania pentru Sănătea Sânilor Avon, face un pas înainte.


Campania AVON pentru Sanatatea Sanilor Campania AVON pentru Sanatatea Sanilor Campania AVON pentru Sanatatea Sanilor

| Aria geografica
    specific Alba, Arad, Arges, Bihor, Bistrita Nasaud, Galati, Harghita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Prahova, Sibiu, Timisoara, Valcea, Bucuresti, Brasov, Bacau, Constanta, Cluj

| Rezumat
    In ultimii ani, mortalitatea prin cancer mamar în Europa si America este în scădere, în timp ce în România este în creştere, din cauza depistării în in stadiul avansat al bolii (II-III)
Studiile făcute în ţările unde sunt deja implementate programe de screening naţional, arată că aceste programe duc la scăderea mortalităţii cu până la 40%. In Romania insa nu exista un astfel de program.
In Romania, anul trecut au avut acces la control gratuit 55,0000 de femei cea ce înseamnă DOAR 7.6% din total femei 30+.
Astfel Campania pentru Sănătea Sânilor Avon, face un pas înainte si trece de la comunicare la actiune lansind un program naţional de control clinic gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri mici (sub 200 eur/luna)
Astfel am lansat Campania “O mamografie, o viata salvata” in care printr-un testimonial al ambasadoarei campaniei, Andreea Marin, am adresat invitatia femeilor de a se inscrie in programul Avon, pe TV, online, in presa, OOH si bloguri.
In paralel am initiat stringerea de fonduri pentru sutinerea completa a programului prin lansarea unui numar gratuit de sms.
Am organizat primul Teledon dedicate cauzei, difuzat in direct pe TV timp de 3h in prime time; mai mult de 15 vedete locale au raspuns apelurilor telefonice pentru donatii, emisiunea a avut un virf de audienta de 4.2%, concurind cu emisiunile de divertisment de pe celalalte posturi TV. In cadrul teledonului s-au donat “in direct” pentru campanie 50,000 euro.
• 7000 femei au solicitat realizarea unei mamografii gratuite
• S-au donat 70,000 euro prin teledon TV si nr. de sms
• 15,000 de sms-uri cu donatie
• Spotul campaniei a fost difuzat for free in perioada 15 aug-16 sept, net worth 100,000 EURO
• 5,747.000 femei au vazut spotul o singura data
• Am inregistrat pe www.stopcancerlasan.ro 52033 vizite


| Date beneficiari
    Femeile au fost implicate in campania noastra prin povestile lor, prin prezentarea realitatii cu care se confrunta in momentul in care decid sa mearga la un control (faptul ca plafonul de gratuitate este depasit sau faptul ca nu cunosc diferenta dintre ecografie sau mamografie). Multe dintre femeile implicate in program ne-au trimis e-mailuri in care ne povesteau ca ele au donat prin SMS pentru a le ajuta pe femeile care nu au beneficiat inca de gratuitate.

| Rezultatele proiectului
    De la lansarea Programului de depistare precoce a cancerului la san (09 august 2012) pana la inceputul acestui an 7000 femei au solicitat realizarea unei mamografii gratuite prin completarea formularului disponibil pe site wwww.stopcancerlansa.ro.
In cadrul campaniei "O mamografie, o sansa la viata" initiata cu scopul de a creste numarul de beneficiari ai programului (Avon prin Campania pentru Sanatatea Sanilor oferind initial 2500 de mamografii gratuite) s-au strans 63,000 euro prin teledon TV si donatie prin sms
(15,000 de persoane au donat cate 2 euro prin SMS)
Spotul campaniei a fost difuzat for free in perioada 15 aug-16 sept, net worth 100,000 EURO
5,747.000 femei au vazut spotul o singura data
1,271.000 femei au vazut campania noastra in print
Am inregistrat in aceasta perioada pe www.stopcancerlasan.ro 52,033 vizite.


| Argument
    7,000 femei au solicitat o mamografie
In cadrul campaniei, au fost donati prin teledon si prin sms 70,000 euro
15,000 smsuri trimise pentru donatii
Spotul campaniei a fost difuzat gratis intre 15 august – 16 septembrie, difuzare in valoare de 100,000 EUR
5,747.000 femei au vazut campania o data
1,271.000 femei au vazut campania in mediul print
Am inregistrat pe www.stopcancerlasan.ro 52.033 vizite.


| Bugetul proiectului (in RON)
    465950

| Parteneri
    Asociatia \

| Website-ul proiectului
    www.stopcancerlasan.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes