close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Dar din inima de Craciun



| Organizator:
    Fundatia Inima de Copil
| Categorie:
    Comportament civic si participare publica
| Problema de fond
    In contextul actual, de criza economica si sustinere financiara deficitara din partea statului pentru serviciile sociale, mobilizarea resurselor din comunitate este o necesítate dar si o provocare. S-a impus astfel formarea comportamentului donatorului in randul oamenilor din Galati dar nu numai, asa cum am aflat si din studiile dezvoltate de ARC Romania. Am oferit in acelasi timp tinerilor, ce au nevoie de crestere a capacitatii de comunicare si a stimei de sine prin implicarea in sprijinirea celor in nevoie, posibilitatea sa se dezvolte si sa-si canalizeze energía intr.-un mod constructiv implicandu-i in aceasta campania de fundraising ce ne ajuta sa continuam proiectele prin care sprijinim 350 de beneficiari din judetul Galati, copii si familii in dificultate (cu risc de abandon scolar si familial) copii si tineri cu dizabilitati.

| Scopul proiectului
    Scopul Campaniei”Dar din inima de Craciun”: implicarea comunitatii in sustinerea finaciara a Fundatiei Inima de Copil
Obiective specifice:
1)Implicarea a 10 firme/institutii care sa sustina campania
2)Implicarea in activitatile campaniei a unui numar de 150 de voluntari
3)Informarea a 2000 de persoane despre activitatile desfasurate de Fundatia Inima de Copil
4)Strangerea a 100000 lei care sa ne permita sustinerea financiara a proiectelor organizatiei in anul 2013


Dar din inima de Craciun Dar din inima de Craciun Dar din inima de Craciun

| Aria geografica
    Galati

| Rezumat
    Fundatia Inima de Copil a fost infiintata in 1996 de un grup de voluntari romani, avand ca misiune sa ajute si sa dea speranta copiilor si tinerilor in dificultate. Pana in prezent am ajutat mai bine de 12 mii de copii din Galati, din judet si din zona, prin proiectele noastre.
Multe dintre acestea s-au nascut ca urmare a identificarii unor probleme reale, urgente si dureroase, a unor categorii defavorizate pentru care un exista nici o forma de sprijin si de ajutor. Majoritatea serviciilor oferite de “Inima de Copil” erau sustinute financiar de donatori externi. In conditiile in care aceste finantari s-au diminuat constant sau chiar au incetat, s-a impus orientarea catre comunitate, si am indentificat aici nevoia de formare a comportamentului donatorului. Principii importante de lucru ale Fundatiei Inima de Copil sunt parteneriatul si voluntariatul iar ideea Campaniei “Dar din inima de Craciun” a pornit de la necesitatea de a implica comunitatea locala, firme, institutii, dar si oamenii de pe strada, in rezolvarea unei probleme foarte dificile strangerea de fonduri in context de criza. Totodata am oferit astfel oportunitatea tinerilor de a-si canalize energia catre o activitate constructiva ce le da posibilitatea sa invete sa comunice mai bine si le da satisfactia ca ajuta copii si tineri in dificultate. Astfel, in luna decembrie in cadrul institutiilor si firmelor partenere s-au organizat standuri de expozitie cu vanzare a produselor realizate in atelierul organizatiei. Am vizat astfel informarea comunitatii de catre cei 220 de voluntari, referitor la activitatile desfasurate de Fundatia Inima de Copil si la modalitatile in care se pot implica pentru a sustine financiar organizatia, si anume prin donatii dar si prin achizitionarea de produse.


| Date beneficiari
    10 tineri beneficiari au contribuit la realizarea produselor ce au fost valorificate in campanie

| Rezultatele proiectului
    Campania “Dar din inima de Craciun” a avut ca rezultat cresterea gradului de constientizarea a oamenilor din comunitate in ceea ce priveste nevoile copiilor si tinerilor aflati in dificultate, ce necesita sprijin si sunt asistati de Fundatia “Inima de Copil”. Aceasta se traduce prin
- 220 de tineri voluntari au fost implicati, coordonati de 6 cadre didactice si 8 voluntari din cadrul firmelor si institutiilor partenere (au fost totalízate 500 ore de munca voluntara )
- Implicarea in sustinerea Campaniei a 12 firme si intitutii inclusiv institutii de invatamant;
-11 firme si companii au ales san e sprijine prin sponsorizari
- Aproximativ 2500 de persoane au vizitat standurile organizate, au primit informatii despre Fundatia Inima de Copil si au facut donatii sau au achizitionat produse.
- Suma totala, de 160851lei, pe care am reusit sa o strangem reprezinta 19% din bugetul organizatiei pentru programele pentru 2013. Fondurile au fost stranse atat din vanzarea felicitarilor si produselor decorative lucrate manual in atelierul nostru la standurile publice, din vanzarea catre firme si organizatii care au ales sa trimita colaboratorilor felicitarile noastre, vanzarea de catre voluntari in institutii de invatamant, cat si din donatii ale persoanelor fizice care au vizitat standurile sau locatiile noastre in acesta perioada, donatii si sponsorizari facute de firme si institutii
- 9 aparitii in presa scrisa si o emisiune TV.


| Bugetul proiectului (in RON)
    3220

| Parteneri
    Galeria Real, BCR Galati, Directia Generala a Finantelor Publice Galati, SC Gamacris, Colegiul National „Mihail Kogalniceanu”, Colegiul National “C. Negri”, Colegiul Economic „Virgil Madgearu”, Colegiul National “Vasile Alexandri”, Liceul Teoretic “E Racovita”, Scoala Gimnaziala

| Website-ul proiectului
    www.inimadecopil.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes