close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



BlindBox Challenge



| Organizator:
    Cheil Centrade
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    Trenduri noi apar constant si acapareaza tot internetul. Nu a fost cu nimic diferit cand in 2019 s-a lansat pe Netflix filmul Birdbox in care personajele trebuiau sa supravietuiasca legate la ochi tot filmul. De aici a aparut Birdbox Challenge, o provocare periculoasa in care oamenii imitau personajele din film si incercau sa faca activitati obisnuite legati la ochi, astfel punandu-se in pericol.

Am decis sa luam acest trend negativ si sa-l folosim pentru a transmite un mesaj puternic pentru nevazatori, cei care trebuie sa traiasca astfel 24/7, cei pentru care Birdbox nu e o provocare, ci inca o zi normala.


| Scopul proiectului
    Blindbox a vizat cresterea awareness-ului in jurul problemelor nevazatorilor, folosindu-se fix de contextul provocarii in care oamenii se legau la ochi. Pentru asta am creat fix un video in stil amator, sa para ca ar fi creat de un vlogger nou. Fiecare zi este un Birdbox challenge pentru nevazatori, iar toata lumea a inteles din provocare acest lucru și cat de important este sa susțina aceasta cauza.

BlindBox Challenge BlindBox Challenge BlindBox Challenge

| Aria geografica
    Bucuresti

| Rezumat
    Trenduri noi apar constant si acapareaza tot internetul. Nu a fost cu nimic diferit cand in 2019 s-a lansat pe Netflix filmul Birdbox in care personajele trebuiau sa supravietuiasca legate la ochi tot filmul. De aici a aparut Birdbox Challenge, o provocare periculoasa in care oamenii imitau personajele din film si incercau sa faca activitati obisnuite legati la ochi, astfel punandu-se in pericol.

Am decis sa luam acest trend negativ si sa-l folosim pentru a transmite un mesaj puternic pentru nevazatori, cei care trebuie sa traiască astfel 24/7, cei pentru care Birdbox nu e doar o provocare, ci inca o zi normala. Astfel am creat un video cu challenge-ul in care un tanar se declara noul campion al provocarii si face perfect toate activitatile in timp ce e legat la ochi. La sfarsitul acestui video, tanarul isi da jos eșarfa pentru prima data si vedeam ca este orb. Acest povestește cum fiecare zi este o provocare Birdbox pentru nevazatori si incurajeaza sustinerea asociatiei prin redirectionarea a 2% prin impozitul pe venit.

Campania a rulat online si a fost amplificata si sustinuta prin diverse tipuri de content pana la termenul limita pentru redirectionari.


| Date beneficiari
    Targetul campaniei a fost unul larg, vizand in principal toate persoanele care nu cunosc stilul de viata complicat al nevazatorilor si toate probleme cu care se confrunta intr-o zi normala. Fiind o campanie de redirectionare a 2% din impozitul pe venit, am targetat in special oamenii care au joburi si venituri si pot sustine cauza nevazatorilor, donand pentru Asociatia Nevazatorilor din Romania.

| Date beneficiari
    

| Activitati
    Am creat un video cu challenge-ul in care descoperim ca tanarul care trece provocarea cu brio arata la sfarsit ca este nevazator si povesteste cum fiecare zi este o provocare Birdbox pentru nevazatori si incurajeaza sustinerea asociatiei prin redirectionarea a 2% din impozitul pe venit. Acest video a rulat online si a fost amplificat prin postari de reminders ca oamenii sa redirectioneze si povești de succes ale nevazatorilor pentru a inspira si a arata ce impact pot avea donatiile oamenilor. Razvan, nevazatorul din spot, un campion international si instructor de paraclimbing, a aparut la Europa FM, intervievat de Radu Paun in cadrul emisiunii 'Un om de milioane'. In cadrul aceleiasi emisiuni a aparut apoi Dacian Pribeanu, multiplu campion national la sah pentru nevazatori (14 titluri) si singurul maestru nevazator din Romania din cadrul Federatiei Internationale de Sah (FIDE), sustinand aceeasi cauza.

| Rezultatele proiectului
    Video-ul cu provocarea lui Razvan Nedu a devenit viral si a dus la o crestere in numarul de redirectionari de impozit pe venit pentru Asociatia Nevazatorilor din Romania si a generat instant rezultate in mediul online, inclusiv premiul Best of digital Februarie 2019 - din partea ADC România si locul 2 la categoria Best Use of Video in cadrul Webstock 2019.

| Bugetul
    < 5.000 Euro

| Parteneri
    Trenduri noi apar constant si acapareaza tot internetul. Nu a fost cu nimic diferit cand in 2019 s-a lansat pe Netflix filmul Birdbox in care personajele trebuiau sa supravietuiasca legate la ochi tot filmul. De aici a aparut Birdbox Challenge, o provocare periculoasa in care oamenii imitau personajele din film si incercau sa faca activitati obisnuite legati la ochi, astfel punandu-se in pericol.

Am decis sa luam acest trend negativ si sa-l folosim pentru a transmite un mesaj puternic pentru nevazatori, cei care trebuie sa traiască astfel 24/7, cei pentru care Birdbox nu e doar o provocare, ci inca o zi normala. Astfel am creat un video cu challenge-ul in care un tanar se declara noul campion al provocarii si face perfect toate activitatile in timp ce e legat la ochi. La sfarsitul acestui video, tanarul isi da jos eșarfa pentru prima data si vedeam ca este orb. Acest povestește cum fiecare zi este o provocare Birdbox pentru nevazatori si incurajeaza sustinerea asociatiei prin redirectionarea a 2% prin impozitul pe venit.

Campania a rulat online si a fost amplificata si sustinuta prin diverse tipuri de content pana la termenul limita pentru redirectionari.


| Website proiect
    https://www.facebook.com/AsociatiaNevazatorilorRomania/posts/2190076251085474?__cft__[0]=AZXBjxY6lWAgarYuSBQkeLdLrMiSe5hOipBlxNZ_rqytC4uJs2_TKS4hX5t7Z-nqDXIbWW6nG6Z2lAzlK64axtMYQHGVaXV0p2xaMrboYmEUitd1nLRpFuOCBAaR5oxj78cAe6SIOVb5W2Tee4H7BELSsCpYqCPKFMUjv_ebEZXVhOOlF6NTPde8carxC6NfUhE&__tn__=%2CO%2CP-R





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes