close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Hot Lagoon



| Organizator:
    Sendrea Andrei
| Categorie:
    Inițiative Cetățenești
| Problema de fond
    Punctul cel mai important care a generat aceasta miscare a fost vizibila denaturare a printului ca produs artistic pe piata locala intr-o perioada in care tot mai multi artisti si tot mai multe ateliere investeau in tehnologii prin care sa dezvolte acest tip de lucrari la cele mai mari standare, fiecare dupa posibilitati. Nevoile artistilor de afirmare au fost vazute de noi prin pricina scaderii etuziasmului acestora vazand ca nu sunt apreciate eforturile lor de creare dat fiind faptul ca si aceasta nisa nu a fost niciodata promovata in adevaratul sens al cuvantului.

| Scopul proiectului
    Scopul a fost de a crea o platforma carea sa uneasca grupari de artisti tineri la nivel national si care sa ii aduca pe toti laolalta pentru a isi expune creatiile din ultimele perioade in scopul vanzarii. Unul din obiectivele propuse a fost de a promova artistii locali si de a le oferi sansa sa isi comercializeze lucrarile pentru a avea posibilitatea sa inainteze in procesul lor de dezvoltare artistica si personala.

Hot Lagoon Hot Lagoon Hot Lagoon

| Aria geografica
    Bucuresti, Cluj, Timisoara

| Rezumat
    Platforma Hot Lagoon a fost nascuta din dorinta de a promova si de a scoate in evidenta grupuri locale de artisti si ateliere care produc constant print, piese de arta sub forma de print, la care publicul larg nu are acces deoarece artistii isi investesc mare parte din energie in procesul de creatie si productie neavand apoi resuresele necesare pentru a se si promova.
Hot Lagoon a reusit intre anii 2018-2019 sa creeze o punte intre comunitatiile creative dintre Bucuresti, Cluj si Timisoara. Prin intermediul platformei am organizat evenimente care au adus artisti de la Cluj si Timisoara la Bucuresti si care au dus artisti din Bucuresti in Timisoara si Cluj toate acestea prin mijloace proprii si fara a beneficia de bugete de organizare sau castiguri de pe urma evenimentelor. In procesul de conectare nationala au fost invetit un efort colosal din partea coordonatorilor Hot Lagoon si artistilor care au dorit sa impinga acest eveniment deoarece este singurul din ultimul timp care cauta sa promoveze culturi nevazute locale fara implicari birocratice sau fara a produce profit din urma acestor activitatii sustinute prin voluntariat.


| Date beneficiari
    Artisti, ateliere si studiouri locale. Aproximativ 75 artisti si designeri au fost expusi si promovati prin intermediul Hot Lagoon intre 2018 si 2019

| Date beneficiari
    Beneficiarii indirecti, publicul care a participat la aceste evenimente. Aproximativ 6000 de pesoane au vizitat eveniemte Hot Lagoon intre 2018-2019

| Activitati
    Pentru implementarea si demararea proiectului e nevoie in primul rand de o dedicare continua care necesita foarte mult timp si de resurse financiare pe care nimeni nu le a oferit. Toate evenimentele au fost o noua promovare, inca de la inceput s a invetit constant in mobilier modular, s au cautat locatii, s au gestionat artistii expozanti, s a creat identitate vizuala a fiecarui eveniment in parte si s a coordonat pe toate canalele disponibile in vederea promovarii evenimentului. In perioada 2018 - 2019 s au organizat 14 evenimente dintre care 4 in Cluj si Timisoara momente in care a fost nevoie de a transporta toata logistica evenimentului lucru care a fost facut tot de noi cu masini imprimutate de la mame si unchi de treaba.

| Rezultatele proiectului
    Dupa ultimii 2 ani rezultatele platformei Hot Lagoon nu s au sfiit sa apara iar placerea a fost proportionala dat fiind faptul ca totul a decurs organic si natural iar in perceptia oamenilor Hot Lagoon a devenit un obicei. Acest targ este asteptat si frecventat de cat mai multe persoane, foarte multi artisti incepi sa devina interesati si sa vina din propria inititativa catre noi. Beneficiile aduse artistilor care au fost expusi de a lungul timpului in evenimentele Hot Lagoon au fost in egala masura rasplatite eforturilor acestora de participare ca si timp. Toti artistii s au bucurat de un plus adus la capitolul vizibilitate iar foarte multi oamenii din publicul care frecventeaza Hot Lagoon s au aplecat spre a intelege si a consuma arta contemporana si a colectiona sau amenaja spatiile pesonale utilizand artisti locali. Tot mai multi oameni au inteles ca, investiind in piese artistice inseamna sa investesti in viitor si in artist.

| Bugetul
    12000

| Parteneri
    Muzeul National de Arta Contemporana - Bucuresti, Galeria Launloc, Vered Stop Arena, La Firul Ierbii, Galeria Cazul 101, SwithLab, Moxa20, Colectiva Gazette

| Website proiect
    https://www.instagram.com/hot_lagoon/?hl=ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes