close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Clasic e Fantastic



| Organizator:
    Clasic e Fantastic
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    Context - lipsa unui/unor programe (short sau long term) de educatie culturala/ muzicala/ etc destinate tinerei generatii; toate actiunile ce se implementeaza in prezent (90%) sunt realizate prin mijloace mercantile, numarul de beneficiari/ actiune este redus, accesul in salile de spectacol in scadere,calitatea actiunilor inadecvata tinerei generatii= lipsa de atractivitate in randul din partea copiilor si tinerilor;
Nevoile grupului tinta- de a primi educatie culturala dar in maniera in care mesajul sa fie transmis, inteles si apreciat de grupul tinta (copiii si tinerii).


| Scopul proiectului
    Motivatie/ scop - De a oferi acces liber unui numar de 10,000 de copii si tineri la concerte si spectacole de muzica clasica realizate special pentru publicul tanar si foarte tanar.

Clasic e Fantastic Clasic e Fantastic Clasic e Fantastic

| Aria geografica
    stagiunea 2010-2011, Bucuresti

| Rezumat
    Motivatia: statul roman acorda f putine fonduri proiectelor educationale si, mai ales, culturale; varianta ca acest proiect sa devina realitate a fost alegerea caii private de finantare;
Relevanta ptr un partener dpdv business: asocierea cu un program care transmite un mesaj social, educational, cultural pozitiv, care se adreseaza unui public foarte larg; se pot crea sinergii in mintea beneficiarilor fata de partenerii care sustin un astfel de program, o cauza care, nefiind eminamente sociala- nu s-a adresat categoriilor cu probleme de orice fel, cauta sa aduca in prim plan o problema majora a societatilor in tranzitie: accesul la cultura, care poate sa tranforme in bine o societate si sa ofere o alternativa de calitate tinerei generatii;


| Date beneficiari
    Beneficii - o parte dintre copiii si tinerii expusi la mesajele transmise in actiunile programului vor deveni interesati de cultura- cultura muzicala clasica in special; o parte dintre copiii si tinerii expusi programului vor deveni interesati de studierea unui instrument muzical ceea ce duce la alocarea unui timp catre o activitate de calitate ce dezvolta spiritul; programul fiind la scara mare si pe teren lung aceste beneficii se transforma in beneficii pe termen lung; cresterea interesului pentru implicarea copiilor in activitati diverse relationate cu mediul muzical, teatral, cultural; Schimbari- schimbarea perceptiei in randul tinerei generatii asupra modului in care este vazuta cultura, muzica clasica, etc: poate fi placut, interactiv, interesant, atractiv;

| Rezultatele proiectului
    - notorietate foarte mare intr-un interval f scurt de timp cu resurse financiare inexistente ptr promovare, etc
- relationarea cu un numar din ce in ce mai mare de gradinite, scoli, licee si asociatii studentesti interesati toti in a beneficia de actiunile din program
- nr de beneficiari pana in feb 2011 (mai putin de jumatate din program- 7500 din 10000) ceea ce inseamna ca vom depasi cu mult estimarile initiale
- solicitarile oe care le primim nu pot fi satisfacute din lispa de fonduri necesare realizarii unor actiuni suplimentare
- clientii partenerilor sponsori revin catre parteneri cu laude la adresa proiectului (din partea celor care au avut ocazia sa participe)


| Argument
    - asocierea cu nume importante ale culturii romanesti vechi, actuale si viitoare (Ateneul Roman, Filarmonica George Enescu, Universitatea de Muzica Bucuresti, nume ale marilor compozitori- Beethoven, Mozart, Enescu, etc)
- companiile partenere au dreptul la un numar de locuri/ actiune si au fost sponsori care au adus copii de la case de copii orfani, etc la unele actiuni
- proiectul a atras atentia celui mai mare mediu de comunicare la nivel national (TVR, statia TVR 1), ca fiind o resursa potentiala pentru crearea unui program educational transmis la nivel national, pe termen lung; asocierea sponsorilor cu un astfel de program, astfel mediatizat si prezentat este evidenta.


| Bugetul proiectului (in RON)
    270000

| Parteneri
    Min Cult, Min Ed, Fil GE, UNMB, RBS Romania, Fabryo Corporation, Rosegur, Fundatia Michael Schmidt, Fundatia Principesa Margareta, Nestle,Apa Nova, Loteria Romana

| Website-ul proiectului
    www.clasicefantastic.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes