close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Accelerate Romania



| Organizator:
    AIESEC in Romania
| Categorie:
    Dezvoltare economica si sociala
| Problema de fond
    Conform unui studiu EY si Impact Hub, peste 71 % din start-up-uri au venituri lunare de mai putin de 1000 de euro. 50% din resursele financiare ale start-up-urilor merg in promovare, vanzare si distributie. Oportunitatea de a avea un intern in start-up care vine cu o viziune internationala poate facilita felul in care se face promovarea produselor start-up-ului sau vazanarea acestora, contribuind la scaderea procentajului investit in procese si crescand procentajul profitului. Prezenta unui intern strain poate de asemenea facilita procesul de gasire al colaboratorilor, fiind o buna oportunitate de extindere internationala. Start-up-urile sunt mecanisme la inceput de drum, iar creativitatea si libertatea, cat si perspectiva diferita a unui tanar din strainatate reprezinta un mare avantaj pentru consolidarea afacerii.

| Scopul proiectului
    Scopul Accelerate Romania este de a spori dezvoltarea start-up-urilor romanesti prin aducerea unuia sau mai multi interni straini care timp de 10 saptamani lucreaza in diferite domenii in functie de nevoile afacerii: market research si vanzari, expansiune, marketing, business development si information technology.
Obiective: largirea perspectivelor start-up-ului prin contactul cu un intern din alta tara/continent; posibilitatea de extindere a afacerii si produselor pe alte piete dinafara tarii; conectarea mai multor idei creative pentru un impact economic; cresterea culturii antreprenoriale


Accelerate Romania Accelerate Romania Accelerate Romania

| Aria geografica
    Proiectul s-a desfasurat in urmatoarele orase: Cluj Napoca, Bucuresti, Sibiu, Brasov, Iasi, Timisoara, Pitesti.

| Rezumat
    Proiectul Accelerate Romania pune la dispozitia start-up-urilor oportunitatea de a lua contact cu tineri cu potential din intreaga lume, pentru a ajuta la cresterea afacerii si expansiunea în noi piete. Potrivit unui studiu realizat prin platforma YouthSpeak a AIESEC, 4 din 5 tineri vor să devina antreprenori. Programul Global Entrepreneur oferă acestor tineri oportunitatea de a-și aplica cunoștințele și dezvolta abilitățile într-un start-up confruntând direct provocările antreprenorilor români din ziua de azi, contribuind de asemenea la acceleratia sociala si economica a Romaniei, asa cum spune si numele proiectului dedicat start-up-urilor romanesti.
Pe piața din România unde antreprenoriatul crește zilnic și start-up-urile au nevoie de noi parteneriate și noi perspective, proiectul Accelerate Romania reprezinta o oportunitate fresh atat pentru antreprenori, cat si pentru dezvoltarea generala a antreprenoriatului romanesc.


| Date beneficiari
    Beneficiarii directi au fost cele 20 de start-up-uri din Romania

| Date beneficiari
    Beneficiarii indirecti au fost cei 31 de tineri straini cu varste intre 18-29 veniti in internship-uri in start-up-urile din Romania

| Activitati
    Proiectul consta in gasirea start-up-urilor interesate de o experienta diferita, cum ar fi de a lucra cu un intern strain si apoi alegerea acestuia de pe platforma internationala AIESEC, procesul de selectie fiind realizat in functie de nevoia afacerii. Un exemplu de Job Description este urmatorul: realizarea unui raport a situaţiei curente a start-up-ului referitoare la marketing și poziționarea în piață; dezvoltarea unor campanii inovatoare de marketing. Campaniile pot fi online sau offline și vor contribui prin brainstorming la implementare; dezvoltarea unor noi canale și strategii de comunicare pentru a crește publicul ţintă al start-up-ului; implementarea planului operațional de marketing ti monitorizarea realizării etapelor; elaborarea unui raport la sfârșitul internship-ului și stabilirea unui plan semestrial de follow-up bazat pe KPI.

| Rezultatele proiectului
    Beneficii catre partenerii implicati in proiect: acces la o platforma variata de tinere talente; spiritul antreprenorial adus de catre interni ;pregatirea diversa (in materie de background) si acces la mediul business din afara granitei
Efecte generate:integrarea fiecarui intern in echipa partenerului autohton; executia responsabilitatilor in prealabil stabilite; imbunatatirea mediului de lucru si a modului in care partenerul isi desfasoara activitatea


| Bugetul
    20216

| Parteneri
    Cluj Napoca: Cbots, Around 25, Formma, Terdsgn, Unloq, Logiq Design; Bucuresti: Canopy, CIM Market Consulting, Pastel, Make better MKBT, I.M. City, Talent Center; Sibiu: Olive Studio, Andu; Brasov: Glam Art Media; Iasi: Subsign; Timisoara: Dagipe Manufacturing, Hostel Costel, HistoryLapse; Pitesti: 10 plus

| Website proiect
    https://aiesec.ro/colaboreaza-cu-tineri-internationali/





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes