close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Crina Coco Popescu, un model pentru romani si un motiv de mandrie pentru Romania



| Organizator:
    Clubul Montan Altitudine
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    La 15 ani Crina Coco Popescu avea 5 recorduri mondiale in alpinism, escaladase 6 dintre cei mai inalti vulcani si 5 dintre cele mai inalte varfuri de pe cele 7 continente. Pentru a devini prima femeie din lume care termina circuitul 7 Volcanoes ea trebuia sa plece in expeditia Antarctica 2010-2011. Expeditia implica costuri de 70.000 de euro, suma ce trebua stransa in 3 saptamani. Pentru a ii strange, Clubul trebuia sa ii convinga pe romanii sa se implice, sa treaca de la a aprecia o cauza la a dona pentru ea. Romanii trebuie sa afle ca Romania poate face performanta si poate promova la nivel mondial modele demne de urmat.

| Scopul proiectului
    1. Sa strangem 70.000 de euro intr-o perioada record de doar 3 saptamani. 2. Sa facem cunoscute performantele lui Coco. Sa aratam Romanilor ca se poate!

Crina Coco Popescu, un model pentru romani si un motiv de mandrie pentru Romania Crina Coco Popescu, un model pentru romani si un motiv de mandrie pentru Romania Crina Coco Popescu, un model pentru romani si un motiv de mandrie pentru Romania

| Aria geografica
    Romania, Chile, Statele Unite ale Americii, Antarctica

| Rezumat
    Intr-o Romanie in care suntem asaltati de stiri negative; intr-o societatea care se plange de lipsa de modele; intr-o perioada in care suntem cunoscuti peste hotare mai mult pentru neputinta decat pentru succese, o romanca de 15 ani vrea sa fie prima femeie si cel mai tanar alpinist din lume care termina circuitul 7 Volcanos, cei mai inalti vulcani de pe 7 continente, setand noi standarde mondiale. Crina Coco Popescu, membra a Clubului Montan Altitudine, avea 5 recorduri mondiale in alpinism si 2 titluri de maestru al sportului in octombrie 2010. Romanilor Coco le da un motiv de mandrie patriotica si un model pentru generatiile tinere. Pentru a seta noi standarde in alpinism Coco trebuia sa escaladeze al 7lea varf din circuit, Mount Sidley, care nu mai fusese atins niciodata, in Antarctica. Costurile expeditiei organizate de 7SUMMITS Rusia se ridicau la 70.000 de euro ce trebuiau platiti in 3 saptamani. Cum nu aveam resurse sa strangem suma la timp, ne-am adresat GMP Advertising pentru parteneriat. Misiunea GMP este de a ghida brandurile ca prin actiunile lor sa devina relevante pentru consumatori. Constienta de responsabilitatea pe care o are pentru mesajele pe care le planteaza in mintile oamenilor prin adevrtising, echipa GMP si-a asumat rolul de a ajuta brandurile sa ajute oamenii, punand accent pe valori. S-au alaturat proiectului pentru a da consistenta viziunii, transformand cauza intr-un program de comunicare interna in agentia de advertising si in grupul GMP, nu intr-o platforma de comunicarea externa. Solutia pentru Coco: sa aratam romanilor ce inseamna Romania!

| Date beneficiari
    Beneficiarii directi ai proicetului au fost:
Adolescenta Crina Coco Popescu care a devenit prima femeie si cel mai tanar alpinist din lume care termina circuitul 7 Volcanoes.
Romania, care a dat lumii un nou record mondial sportiv, in alpinism.
Romanii care afla ca Romania poate si face performanta.
Generatia de adolescenti care are modele adevarate la care sa se raporteze, modele care cred in munca, in seriozitate si in perseverenta.


| Rezultatele proiectului
    Principalul rezultat este performanta Crinei Coco Popescu de a escalada cel mai inalt Vulcan si cel mai inalt munte din Antarctica. Coco Popescu este cel mai tanar alpinist si prima femeie din lume care incheie 7 Volcanoes.
Peste 60000 de euro din sponsorizari
12 sponsori si 6 parteneri atrasi, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului unul dintre ei.
200 de persoane au primit prin direct mailing pachetul cu drapelul Romaniai si filmul de prezentare al Crinei Coco Popescu.
Peste 10 milioane de romani au fost expusi stirilor despre Coco
48 aparitii in presa tiparita
26 aparitii la stiri pe posturile nationale TV si 5 la TV locale
14 intereviuri radio in direct
18 interviuri in direct la 9 posturi TV
7 aparitii in media online in SUA
5 aparitii in media online internationala
Peste 1500 de mentiuni pe bloguri
Peste 26000 de referiri in online
Peste 300 de mentionari pe Twitter
800 noi prieteni pe Facebook
Peste 6000 de accesari unice pe celmaisus.ro si cocpopescu.com
Peste 14000 de vizualizari pe YouTube
Sustinatori si presa o intampina la aeroport pentru a-i multumi ca ne-a aratat ce inseamna Romania
Coco Popescu a fost desemnata in 2010 “Sportiva anului in alpinism” de Federatia Romana de Alpinism si Escalada.
GMP a inteles si a transmis mai departe in randul clientilor si al partenerilor ca Romania poate seta standarde mondiale; din mesajele primite de la publicul tinta a aflat ca romanii au capacitatea de a se inclina in fata adevaratelor modele, daca acestea le sunt prezentate; iar advertisingul poate promova valori, in timp ce brandurile ajuta oamenii.


| Argument
    GMP Advertising a adoptata cauza Clubului Montan Altitudine, ducand nevoia acestuia - de a face posibila plecarea alpinistei Coco Popescu in Antarctica - la un alt nivel. Desi i-am solicitat doar pentru ajutor in campania de strangere de fonduri, ne-au convins ca putem face mai mult pentru Coco si pentru Romania. O companie care vorbeste despre valori in campaniile sale, care si-a asumat rolul de a ajuta brandurile sa ajute oamenii, a dat consistenta misiunii si viziunii sale intr-o campanie ce a avut ca principal beneficiar romanii, iar ca public angajatii. Implicarea GMP in camapania pentru promovarea Crinei Coco Popescu ca pe un adevarat model pentru romani dovedeste mai mult decat responsabilitate sociala din partea corporatiei, este un exemplu de cultura organizationala bazata pe promovarea si impartasirea valorilor. Implicarea brandurilor ca sponsori intr-un astfel de proiect - sa demonstram ca Romania poate! - este insasi dovada ca si in Romania CSR poate deveni CSV.

| Bugetul proiectului (in RON)
    0

| Parteneri
    Clubul Montan Altitudine, GMP Advertising, Webstyler

| Website-ul proiectului
    www.celmaisus.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes