close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Încălțat spre școală



| Organizator:
    narada
| Sectiune:
    Proiecte realizate cu implicarea Voluntarilor
| Problema de fond
    



| Acoperire
    

| Rezumat
    

| Date beneficiari direcţi
    

| Activitati
    

| Despre voluntari
     LEI

| Rezultatele proiectului
    

| Parteneri
    

| Despre organizator
    

| Website proiect
    Campania „Încălțat spre Școală” a beneficiat de o comunicare amplă și de o colaborare excelentă cu partenerii media, având un impact semnificativ asupra publicului. Au fost emise 7 comunicate de presă, iar campania a fost preluată în 173 de apariții media, atingând o audiență totală de 567.764 de persoane și având o valoare media de 151.380 euro, obținută prin parteneriate strategice cu Fabrica de PR. Online, campania a generat impact major pe canalele proprii, cu 38.5k de persoane atinse pe Instagram, 252k pe Facebook și 11.404 vizualizări pe TikTok. Implicarea influencerilor a fost esențială, iar 100 de creatori de conținut, inclusiv Laura Coman, Olimpia Melinte, Irina Dragomir, Smiley, Teona Gherasim, Ana Maria Bucura și Iuli Panciu, au sprijinit activ campania, amplificând mesajul și mobilizând comunitățile online.



Copyright © Gala Societății Civile - 2025
Site dezvoltat de Netvibes

-->