close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Gifted for You/be S.M.A.R.T.



| Organizator:
    Kleine Schule
| Categorie:
    Originalitate
| Problema de fond
    Abordarile terapeutice sau educationale in cazul copiilor cu C.E.S. (copii cu nevoi educationale speciale) sunt intalnite si la copii cu metacognitie dar fara deficiente. Asincronia intre abilitati cognitive avansate si o intensitate emotionala inalta se imbina pentru a crea experiente interioare si o constiinta care sunt calitativ diferite fata de norma. Unicitatea acestor copii ii face vulnerabili in mod particular si cere modificari in educatia parentala, in invatare si consiliere pentru a le oferi o dezvoltare optima. Egalitatea de sanse a copiilor cu potential inalt - ce reprezinta copii cu nevoi speciale de educatie si cu risc social ridicat (2010,Marea Britanie,Robert Plomin, profesor de genetica comportamentala,arata ca doar 3% dintre copiii cu abilitati inalte reusesc in viata, potrivit normelor sociale.

| Scopul proiectului
    Date fiind aceste probleme si nevoi identificate, scopul proiectului este de a creste eficienta integrarii sociale si educationale a copiilor cu potential inalt, in special a celor cu cerinte educative speciale si dizabilitati, in vederea valorificarii depline a resurselor acestora printr-un program de evaluare si pregatire specializat, inclusiv cu utilizarea tehnologiei informatiei.
O1: Dezvoltarea si implementarea curriculei “gifted” pentru copii cu potential inalt,cu sau fara dizabilitati
O2: Dezvoltarea platformai e-learning
O3: Cresterea gradului de informare in randului publicului


Gifted for You/be S.M.A.R.T. Gifted for You/be S.M.A.R.T. Gifted for You/be S.M.A.R.T.

| Aria geografica
    Romania

| Rezumat
    Scopul programului Gifted (for) You/be S.M.A.R.T ! este crearea unui mediu armonios pentru dezvoltarea multiinteligentelor,a creativitatii umane si a realizarii de sine, pentru aplicarea potentialului lor creativ in slujba dezvoltarii lor interioare, a formarii unui mediu echilibrat de viata si totodata, in folosul societatii, prin intermediul unei platform de invatare e-learning si cu dezvoltarea ulterioara de aplicatii educationale (software) pentru gadget-uri.
Ne dorim sa sprijinim, anual, din punct de vedere educational, copiii cu potential inalt cu varste cuprinse intre 3-17 ani, atat din randul copiilor cu deficiente de vaz, auz, asperger, cat si din randul copiilor fara deficiente.
Programul urmareste realizarea si dezvoltarea unei platforme on-line dedicata instruirii si sustinerii copiilor cu abilitati inalte descoperiti in urma testarilor efectuate cu baterii patentate international. Programul se adreaza si copiilor cu CES (asperger, nevazatori si hipoacuzici).
O1: Dezvoltarea şi implementarea curriculei “gifted” pentru copii cu potenţial ȋnalt, ȋn special pentru cei cu cerinţe educaţionale speciale şi cu dizabilităţi
O2: Dezvoltarea unei platform e-learning pentru copiii cu deficienţe de auz, nevăzători, autişti care ȋn urma testărilor obţin valori care ȋi ȋncadrează ȋn categoria copiilor ”gifted”
O3: Creşterea gradului de informare ȋn rândului publicului, ȋn special ȋn rândul părinţilor şi profesioniştilor din domeniul educaţiei, cu privire la pedagogia ”gifted”, ȋn vederea creşterii şanselor de acces la programul propus a copiilor care se ȋncadrează ȋn specificul grupului ţintă.
Realizari: S-au constitui grupe de lucru pentru crearea curriculei pe categorii de deficienta si varsta. S-au realizat lectii ce urmeaza sa fie ridicate pe platforma.


| Date beneficiari
    Toti beneficiarii s-au implicat activ in procesul de creare, cercetare, documentare si scriere a modulelor educationale. Acestia s-au implicat prin participarea la intalniri si lucru individual.

| Rezultatele proiectului
    # 4 luni de cursuri pregatitoare in pedagogia „gifted”
# 10 de lectii pilot pentru copii intre 3 – 5 ani
# 10 de lectii pilot pentru copii intre 6 – 8 ani
# 20 de lectii pilot pentru copii 9 – 12 ani
# 30 de lectii pilot pentru copii intre 12 - 17 ani
# 1440 ore de munca pentru psihologi si terapeuti
# 4 module de formare e-learning / blended learning pentru copii intre 3 – 5 ani
# 4 module copii intre 6 – 8 ani
# 4 module copii intre 9 – 12 ani
# 4 module copii intre 12 - 19 ani
# 20 elevi testati din randul celor cu asperger
# 20 elevi testati din randul celor cu deficiente de auz
# 10 elevi testati din randul celor cu deficiente de vaz
# 20 elevi testati din randul celor fara deficiente
# 1 film de prezentare
# 3 banner, 1000 afise cu prezentarea succinta a programului de finantare Eraspus+ si a proiectului, 200 de invitatii pentru conferinta, 40 de mape de prezentare pentru presa, un film de prezentare, 300 de brosuri/ghiduri de buna practica pentru diseminarea rezultatelor in randul membrilor si beneficiarilor celor 6 intitutii partenere, traduse in bulgara, germana si poloneza limbile vorbite in Bulgaria, Croatia si Polonia si engleza, ca limba oficiala a parteneriatului.


| Argument
    Proiectul nostru contribuie la promovarea invatarii colaborativa, stimularii gandirii critice, a creativitatii, dezvoltarii abilitatilor artistice, kinestezice etc prin intermediul TIC. Dezvoltarea unei platforme de invatare on-line reprezinta o noua perspectiva de a privi procesul de invatare. Noul mediu creat pe internet sustinut de tehnologiile inovatoare, imbunatatesc principiile si metodele de invatare privind invatarea individuala (personalizand oferta educationala odata cu evolutia copilului prin monitorizarea: timpului de reactie, a conexiunilor interdisciplinare, a gandirii critice, a logicii, a memorarii, a abilitatilor analitice etc) si managementul cursului (asigura partea administrativa a predarii si a programei. Este metoda care controleaza procesul de invatare si predare).
Invatarea cu ajutorul Internetului se constituie ca o alternativa educationala atractiva care reduce restrictiile de ordin temporal, social, spatial sau de alta natura.
Avantajele ce decurg din invatarea e-learning privesc accesibilitatea, flexibilitatea, confortabilitatea: utilizatorul poate hotari singur, data si ora la care se implica in activitatea de instruire; spatiul in care lucreaza este intim si nu necesita formalizare; utilizatorul poate invata in propriul sau ritm, controlandu-si rapid progresele, beneficiind de un feedback rapid si permanent; costuri de timp reduse etc.


| Bugetul proiectului (in RON)
    88000,00

| Parteneri
    Școala Gimnaziala Specială pentru Deficienţi de Auz “Sfânta Maria” - ROMÂNIA Trencadis Corp SRL, IT company - ROMÂNIA Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 – POLONIA Special High-school For Deaf-mute Children – BULGARIA University Of Plovdiv – BULGARIA Centar za poticanje darovitosti djeteta, membră European Council of High Ability (ECHA) – CROAȚIA

| Website-ul proiectului
    www.kleine-schule.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes