close

Aboneaza-te

Scrie numele si adresa ta de email mai jos iar noi iti vom trimite mail de cate ori avem noutati pentru tine.



  

Participanti & Proiecte



#cei1024



| Organizator:
    Zitec
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    Incepand din 2014, noi am organizat in mod constant sesiuni de donare la birou, la sediul Zitec, asa ca am decis sa lansam invitatia si catre alte companii din industrie si nu numai. Si asa s-a nascut www.1024.ro, o platforma unde se poate inscrie oricine care lucreaza intr-o echipa, intr-o organizatie sau intr-o cladire de birouri si vrea sa organizeze o sesiune de donare de sange.

Prin campania de comunicare ne-am propus sa ajungem la cat mai multe companii din Bucuresti si din tara care au spatiul necesar si isi doresc sa faca o astfel de campanie o data sau de 2-3 ori pe an, dar nu stiau ca exista posibilitatea.


| Scopul proiectului
    #cei1024 este o cauza care tine de domeniul medical si prin care ne propunem sa salvam in fiecare an minim 3000 de vieti cu ajutorul a cate 1024 de donatori anual, astfel incat sa ajutam sa reducem criza de sange din Romania.
Scopul campaniei a fost sa informam si sa convingem companiile sa organizeze sesiuni de donare de sange la sediul lor, iar ca obiectiv pentru 2019 ne-am propus sa aducem minim 10 companii noi in grupul donatorilor #cei1024.


#cei1024 #cei1024 #cei1024

| Aria geografica
    Bucuresti, Constanta, Ilfov, Calarasi, Buzau, Prahova, Gorj, Teleorman, Olt, Dolj, Iasi, Maramures, Cluj-Napoca, Timis

| Rezumat
    #cei1024 este o campanie lansata de echipa Zitec prin care ne dorim sa convingem cat mai multe companii din București si din tara sa organizeze gratuit sesiuni de donare de sange la birou, in colaborare cu CTS regionale, astfel incat sa combatem criza de sange din spitalele din tara.

Scopul campaniei de comunicare a fost sa generam awareness si oamenii sa afle ca exista o modalitate prin care pot dona sange economisind timpul petrecut spre si de la centrul de transfuzii si eventual si asteptatul la coada, acesta fiind unul dintre obstacolele pe care cei care doresc sa doneze sange il invoca.

Astfel, canalele de comunicare pe care le-am folosit sunt:
- offline: afise in cladirea de birouri Timpuri Noi Square, stickere si tricouri oficiale pentru donatori, inserturi branded in cutiile cu bratari primite de donatorii din toata tara din partea Constantin Nautics Romania, partenerul campaniei
- online: website, social media (paginile Zitec, CTS-urile din Bucuresti si din tara, paginile companiilor donatoare, evenimente de Facebook), mentiuni in comunitatile online ale influencerilor donatori in campanie, FB ads pentru evenimentele gazduite la sediul Zitec, interviuri la radio, comunicate de presa in media online


| Date beneficiari
    2019 a fost un an foarte bun pentru #cei1024, cu multe parteneriate noi care ne-au permis sa extindem campania la nivel national, iar rezultatele in prezent arata astfel: au donat peste 5600 de oameni, echivalentul a peste 2500l de sange si a aproape 17000 de vieti salvate.

Beneficiarii proiectului:
- pacientii care au primit sange sau produse din sange, adica aproximativ 17000 de vieti salvate (statistic vorbind, o punga de sange poate salva 3 vieti)
- peste 5600 de donatori, care beneficiaza de un set complet de analize gratuit, reduceri la transportul in comun, bonuri de masa, o zi de concediu si alte avantaje
- peste 65 de companii din Bucuresti si din tara care, pe langa actiunea umanitara, au implicat echipele lor intr-o cauza importanta pentru societatea romaneasca, si pentru care s-au bucurat de vizibilitate in mass-media


| Date beneficiari
    

| Activitati
    Ne dorim sa strangem 1024 de donatori pe an care sa doneze in mod constant in sediile companiilor in care lucreaza.
Prin campanii de promovare atragem lunar trafic pe www.cei1024.ro, unde se poate inscrie oricine care lucreaza intr-o echipa, intr-o organizatie sau intr-o cladire de birouri si vrea sa organizeze o sesiune de donare de sange. E nevoie doar de un spatiu de 3x3mp, un minim de 40 de colegi care vor sa doneze si cam atat. Echipa #cei1024 administreaza toata partea de comunicare si mijlocirea legaturii cu CTS-ul aferent, raspundem tuturor intrebarilor si ne preocupam de optimizarea parteneriatelor astfel incat sa ajutam pe cat posibil sa aiba loc donarea. In prezent, peste 65 de companii din Bucuresti si din tara doneaza o data sau de mai multe ori pe an la sediul lor.

Ca sa atingem acest obiectiv am incurajat colegii sa-si aduca rude sau prieteni la sesiunile de donare organizate la sediul Zitec, astfel incat acestia sa duca, la randul lor, campania in organizatiile in care lucreaza ei. In acelasi timp am invitat clientii si partenerii Zitec la sesiunile de donare, iar unii au acceptat provocarea si sunt acum companii donatoare in Bucuresti si in tara.

Suplimentar, am acoperit si presa online, prin comunicate de presa pentru milestone-urile proiectului si am dezvoltat un parteneriat la nivel national cu Constantin Nautics Romania, care a oferit cate o bratara Centenar pentru fiecare donator din tara.


| Rezultatele proiectului
    20.000 de vizitatori pe site (trafic organic 2019)
peste 1000 de completari de formular de contact (2019)
5617 total donatori
2527 total litri sânge
16851 total vieţi salvate
peste 65 companii implicate
9 parteneriate cu centre de transfuzii
1 parteneriat cu Constantin Nautics


| Bugetul
    < 5.000 Euro

| Parteneri
    #cei1024 este o campanie lansata de echipa Zitec prin care ne dorim sa convingem cat mai multe companii din București si din tara sa organizeze gratuit sesiuni de donare de sange la birou, in colaborare cu CTS regionale, astfel incat sa combatem criza de sange din spitalele din tara.

Scopul campaniei de comunicare a fost sa generam awareness si oamenii sa afle ca exista o modalitate prin care pot dona sange economisind timpul petrecut spre si de la centrul de transfuzii si eventual si asteptatul la coada, acesta fiind unul dintre obstacolele pe care cei care doresc sa doneze sange il invoca.

Astfel, canalele de comunicare pe care le-am folosit sunt:
- offline: afise in cladirea de birouri Timpuri Noi Square, stickere si tricouri oficiale pentru donatori, inserturi branded in cutiile cu bratari primite de donatorii din toata tara din partea Constantin Nautics Romania, partenerul campaniei
- online: website, social media (paginile Zitec, CTS-urile din Bucuresti si din tara, paginile companiilor donatoare, evenimente de Facebook), mentiuni in comunitatile online ale influencerilor donatori in campanie, FB ads pentru evenimentele gazduite la sediul Zitec, interviuri la radio, comunicate de presa in media online


| Website proiect
    https://cei1024.ro/





Copyright © Gala Societatii Civile si Millenium People 2010 - 2021
Site dezvoltat de Netvibes & BORŢUN•OLTEANU D/G/TAL