close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.





Participanti & Proiecte



Marketing for Good



| Organizator:
    Doza de Comunicare
| Categorie:
    Inițiative Cetățenești
| Problema de fond
    Odată cu apariția pandemiei de coronavirus și declararea stării de urgență, multe business-uri mai mici sau mai mari din România s-au trezit în fața unei situații fără precedent. Antreprenorilor în impas li s-a spus să se reinventeze și să treacă online, dar mulți au fost prinși între a găsi soluții să-și plătească angajații și a-și onora promisiunile către clienți.Am plecat de la premiza că dacă nu ajutăm companiile și antreprenorii cu idei și sfaturi valoroase, într-un moment de răscruce, s-ar putea ca ei să nu mai existe după pandemie.

Tocmai de aceea, am simțit nevoia unui efort comun din partea industriei de marcom, care să ofere, probono, consultanță și servicii de marketing, PR și advertising pentru a ajuta mediul de business românesc să depășească o perioadă extrem de dificilă.


| Scopul proiectului
    Prin proiect ne-am propus să oferim din timpul și experiența fiecărui consultant și a fiecărei agenții de marcom implicate către antreprenorii care se aflau în dificultate pe perioada lockdown-ului. În acest fel, ne-am dorit să contribuiam, indirect și împreună, la diminuarea efectelor crizei economice iminente.
Targetul inițial a fost să strângem 1000 de ore de consultanță și servicii gratuite oferite de agențiile de marcom, PR, advertising, e-commerce, SEO și online pentru a fi folosite de către companiile afectate. Target pe care l-am depășit prin implicarea activă și susținută a echipei.


Marketing for Good Marketing for Good Marketing for Good

| Aria geografica
    Național

| Rezumat
    În contextul crizei generate de pandemia de coronavirus, Marketing for Good a fost o platformă care a pus la dispoziția companiilor aflate în dificultate o serie de servicii oferite gratuit de agenții și consultanți din marcom cu recunoaștere în România.

Targetul inițial al proiectului a fost să strângem 1000 de ore de consultanță oferite de agențiile de marcom companiilor aflate în dificultate, dar am reușit să adunăm mai bine de 2500 de ore de consultanță și acces la servicii gratuite (ca: grafică, branding, dezvoltare web, acces gratuit la platforme de social media management, ecommerce, etc.).

Acestea ore au venit de la peste 100 de agenții și consultanți individuali de renume din marketing, PR, advertising, SEO, ecommerce și digital care și-au oferit consultanța și serviciile probono.

Mai mult, peste 100 de antreprenori, companii mai mici sau mai mari s-au înscris în platformă pentru a primi ajutor. Companiile au venit din zone și industrii extrem de diverse, de la entertaineri, creatori de modă sau artizani, case de arhitectură, studiori de dans, agenții de recrutare la restaurante, cafenele, tot felul de magazine online, companii de tehnologie sau agenții de turism, hoteluri și pensiuni.

Parteneri

Doza de Comunicare, prin membrul echipei Andra Iacob, a fost Project Manager și a asigurând buna desfășurare a întregului proiect. Evensys a susținut proiectul punând la dispoziție pro-bono platforma lor de conținut BacktoBusiness.ro și accesul la specialiști în domeniu. Toată munca depusă de echipă a fost făcută în mod voluntar din dorința de a ajuta mediul de business și micii întreprinzători care au avut de suferit cel mai mult în timpul lockdown-ului.



| Date beneficiari direcţi
    peste 100 de agenții din macom care au oferit peste 2500 de ore de consultanță pentru 100 de antreprenori și companii

| Date beneficiari
    100 de agenții din macom care au oferit peste 2500 de ore de consultanță pentru 100 de antreprenori și companii

| Activitati
    În prima etapă a proiectului, am făcut apel la agențiile din domeniile marcom, SEO, PPC, avertising etc. să se înscrie în platformă pentru a-și dona timpul - tradus în ore consultanță și experiența, dar și servicii propriu-zise (ca grafică, website development etc.) pentru a ajuta antreprenorii și companiile afectate de pandemie.

Odată ce am reușit să strângem primele 100 de ore, am lansat apelul și către business-urile aflate în dificultate. Atât agențiile, cât și business-urile se puteau înscrie prin platformă, Managerul de Proiect din partea Dozei de Comunicare, Andra Iacob ocupându-se de centralizarea cererilor venite și procesul manual de matching între agenții și clienți. Tot Project Managerul a fost persoana de contact și legătură pentru ambele părți, asigurând că agențiile iau contact cu antreprenorii pentru a demara procesul de consultanță.


| Rezultatele proiectului
    Deși targetul inițial a fost să strângem 1000 de ore de consultanță oferite de agențiile de marcom companiilor aflate în dificultate, am reușit să adunăm mai bine de 2500 de ore de consultanță și acces la servicii gratuite (ca: grafică, branding, dezvoltare web, acces gratuit la platforme de social media management, ecommerce, etc.).

Acestea ore au venit de la peste 100 de agenții și consultanți individuali de renume din marketing, PR, advertising, SEO, ecommerce și digital care și-au oferit consultanța și serviciile probono.

Mai mult, peste 100 de antreprenori, companii mai mici sau mai mari s-au înscris în platformă pentru a primi ajutor. Companiile au venit din zone și industrii extrem de diverse, de la entertaineri, creatori de modă sau artizani, case de arhitectură, studiori de dans, agenții de recrutare la restaurante, cafenele, tot felul de magazine online, companii de tehnologie sau agenții de turism, hoteluri și pensiuni.


| Bugetul
    0

| Parteneri
    Doza de Comunicare, Backtobusiness.ro/Evensys

| Website proiect
    https://www.backtobusiness.ro/marketingforgood/





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes