close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.





 

Participanti & Proiecte



Creative Night Talks 2021



| Organizator:
    Asociatia Atelierul de Creatie
| Categorie:
    Artă și cultură
| Problema de fond
    Proiectul "Creative Night Talks” - creat de Asociatia Atelierul de Creatie si este o continuare a editiilor deja existente omonime - proiect initiat in august 2020, prin prisma pandemiei de COVID- 19. Creative Night Talks s-a desfasurat in fiecare joi, de la ora 21.00 la 22.00 pe FB Revista Atelierul si in crossposting cu partenerii mentionati mai sus, si a cuprins o serie de interviuri cu arhitecti, designeri si creatori de produs, autori de continut, manageri culturali, artisti ca la care s-a adaugat o editie maraton de 4,5 ore - cofinantata in ianuarie 2021, de Ministerul Culturii, dedicata Culturii Nationale.

Proiectul este un generator de noi audiente capabile sa perceapa cultura online, si se adreseaza catre zone cu acces limitat la cultura.


| Scopul proiectului
    SCOPUL proiectului este crearea unui program cultural complex, de interventii audio-video live si concerte de 45 de minute, care sa vina in sprijinul industriilor creative si culturale din Romania: sa le ajute sa se dezvolte coerent, sa le promoveze unui public divers si sa le asigure expunere la nivel national.
OBIECTIVE: Diversificarea continua a ofertei culturale Dezvoltarea antreprenoriatului creativ & cultural sustenabil Generarea de noi audiente pentru industriile creative & culturale pe plan local - national Profesionalizarea industriilor creative


Creative Night Talks 2021 Creative Night Talks 2021 Creative Night Talks 2021

| Aria geografica
    Cu predilectie in jurul comunitatilor de creativi deja existente din Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Sibiu, Iasi, insa a fost o acoperite nationala online

| Rezumat
    “Creative Night Talks” este un jurnal digital cu persoane implicate in industriile creative si culturale din Romania care detin un know-how pertinent. Activitatile propuse in cadrul proiectului au o dimensiune culturala accesibila unui public divers, incurajeaza crearea de noi propuneri antreprenoriale. Proiectul sustine in mod direct dezvoltarea continua si prezentarea sustinuta a industriilor creative si culturale din Romania, oferind acestui sector o vizibilitate prin prisma numarului si calitatea activitatilor propuse.

De asemenea, comunitatea creativa creata din 2010, in jurul Revistei Atelierul s-a consolidat constant prin intermediul acestui proiect.

Proiectul este un generator de noi audiente capabile sa perceapa online cultura, si se adreseaza catre zone cu acces limitat la cultura. Orice persoana vorbitoare de limba romana cu conexiune la internet are acces nelimitat la acest proiect, cele 11 inregistrari realizate in 2021 cu speakerii raman in arhiva asociatiei pe termen nelimitat, disponibile oricand in format gratuit. Proiectul, prin modul in care este gandit, sprijina adaptarea demersurilor educational- culturale la platforme diverse de prezentare si difuzare.
Printre obiectivele proiectului se numara Diversificarea continua a ofertei culturale Dezvoltarea antreprenoriatului creativ & cultural sustenabil Generarea de noi audiente pentru industriile creative & culturale pe plan local - national Profesionalizarea industriilor creative si culturale si a celor implicati in acest domeniu. La acestea se adauga: Promovarea abordarilor pluridisciplinare in domeniul industriei creative si culturaleDezvoltarea unor (noi) atitudini antreprenoriale Crearea unui mediu pluridisciplinar şi intercultural propice invatarii interactive.


| Date beneficiari direcţi
     1000 de persoane (abonati la newsletterul saptamanal revista-atelierul.ro) 3 bloggeri/vloggeri 10 de persoane din cadrul furnizorilor de servicii 10 speakeri o formatie

| Date beneficiari
     peste 80.000 de persoane interesate de proiect (numar oferit prin prisma numarului de followers organici ai colaboratorilor, partenerilor media, institutiilor publice implicate in proiect, colaboratorilor internationali) mediul academic cu profil cultural peste 2000 de persoane (cu varste intre 18 - 35 de ani, cu studii superioare, care petrec mai mult de o ora pe zi online), atrase prin campaniile de promovare si comunicare ale proiectului si ale hastagului #CreativeNightTalks Partenerii proiectului si ai Asociatiei Atelierul de Creatie, parteneri media.

| Activitati
    Echipa de management foloseste INSTRUMENTE DE MANAGEMENT pe tot parcursul programului: diagrama Gantt, analiza SWOT, metode de monitorizare si evaluare ce se bazeaza pe indicatori calitativi si cantitativi.

Continutul proiectului este unul CANTITATIV prin numarul de activitati propuse: 11 inregistrari audio video, cu 20 speakeri si 2 concerte, unul in luna ianuarie, altul in luna septembrie.

Metodele de cercetare si cele redactionale sunt folosite si pentru realizarea materialelor media ale proiectului, gasirea speakerilor, gasirea altor parteneri media nationali si locali. De asemenea, continutul proiectului este unul CALITATIV prin prisma specialistilor implicati in toate activitatile proiectului: echipa de proiect, speakerii. Metodele de cercetare sunt folosite in acest sens. Am folosit metoda de cercetare pentru a gasi colaboratorii, de a activa echipa noastra si in cadrul acestui proiect, de a gasi primii speakeri propusi de colaboratorii.

Punem accent pe o COMUNICARE targetata inspre comunitatea create in jurul programului nostru Revista Atelierul, si ulterior pe comunitatile nationale, inspre parteneri media generalisti, cat si parteneri media & colaboratori nisati.


| Rezultatele proiectului
    Printre rezultatele proiectului se numara
minim 20 de apariții media online minim 2 aparitii & interventii la televiziuni si la radio peste 80.000 de persoane expuse in cadrul celor 20 inregistrari audio-video 12 campanii de promovare pe Facebook 12 campanii de promovare pe Instagram peste 15 parteneriate media nationale peste 5 parteneriate media locale 8 crosspostinguri per editie cu paginile de Facebook: Revista Atelierul, Depoul de Arta Urbana, The Institute, feeder.ro, Centrul de Proiecte Timisoara, Radio Romania Cultural, Qolony Colonia pentru artisti, la care s-a adaugat FB Fundatia Triade, FB NOD Makerspace Minim 2000 maxim 44.000 de vizualizari per editie Un hastag #CreativeNightTalk

Prin implementarea eficace a tuturor activitatilor din cadrul proiectului “Creative Night Talks” oferim un exemplu de organizare, implementare, promovare, evaluare si diseminare a rezultatelor unui proiect trans/pluridisciplinar.

Creative Night Talks” este un jurnal digital creativ, un jurnal contemporan “scris” in timp real de toti cei invitati sa fie speakeri. Creative Night Talks prin activitatile multidisciplinare propuse sustine egalitatea de sanse a publicului cu acces limitat la evenimente de profil.


| Bugetul
    80000

| Parteneri
    Cofinantatori: Ministerul Culturii, Primaria Municipiului Timisoara (Centrul de Proiecte) Parteneri strategici: Radio Romania Cultural, Depoul de Artă Urbană, Casa Artelor - Directia Județeană pentru Cultură Timiș Partener international Messe Frankfurt Parteneri media Radio România Cultural, Radio București FM, Radio Timișoara, AGERPRES, Zile și Nopți, Iqads, Spotmedia, Zeppelin, Fundația Calea Victoriei, Igloo, MagMob, Depoul de Artă Urbană, Cațavencii, Știri de Timișoara, Ziarul Actualitatea, Evenimente Bănățene, The Institute, Modernism, PRwave, Observator Cultural, Bookblog, Catchy, acasa.ro, Fashion8, Coțofana Urbană, Best-Event, Feeder, Munteanu, SMARK Parteneri de crossposting, paginile de Facebook ale: Radio Romania Cultural, Centrul de Proiecte, The Institute, Depoul de Arta Urbana, Fundatia Calea Victoriei, feeder.ro, Qolony, Nod Makerspace, BlueAgency, Fundaţia Triade Speakeri: pentru editia Creative Night Talks – editia Cultura Nationala (ianuarie 2021): prof. univ. dr. Augustin Ioan (Universitatea de Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu Universitatea de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu”), dr. Daniel Costache (manager Muzeul Judetean Buzău), Daniel Loagăr şi Andrei Cornea: NeoNlitic (Asociaţia Wood Be Nice), Sandra Ecobescu (membru fondator & preşedinte Fundatia Calea Victoriei), Dana Georgescu (cofondatoare Asociaţia Moara de hartie), Alina Zară Prunean (iniţiatoare Mândra Chic), David Sandu (fondator Assamblage – Scoala De Bijuterie Contemporana), Mădălina Pavăl– muzician, inițiatoarea proiectului Oamenii se fac dor Speakeri pentru sezonul de toamna (august – noiembrie 2021): Oltea Zambori (PR cultural), Sorina Jezca (ArtEncounters & Fundatia Triade), Florin Cobuz (cofondator NOD si membru al juriului DIPLOMA), Alin Rotariu (cofondator festivalul SIMULTAN), Mariana Nicolae ( promotor al industriilor creative cu renume international), FABER (Diana Caducenco & Oana Simionescu), dr.Andreea Grecu (manager cultural), dr. Sorin Predescu ((Director executiv Directia Judeteana pentru Cultura Timis & cadru didactic la Universitatea de Vest), Andrei Ioan Racoviţan - feeder.ro & Unhidden, Mihaela Ghita (redactor la Radio România Cultural și manager cultural în cadrul Asociației Qolony - Colonia pentru Artă și Știință) Parteneri muzica: The Kryptonite Sparks, GRAIU

| Website proiect
    https://www.revista-atelierul.ro/creative-night-talks/





Copyright © Gala Societății Civile - 2022
Site dezvoltat de Netvibes