POINT PUBLIC AFFAIRS organizează ”Storytailoring în Advocacy” - 4 întâlniri în care puteți înțelege aspecte precum rolul poveștii în advocacy și ce beneficii aduce storytelling-ul în sfera de comunicare și advocacy | 19 & 26 noiembrie | 3 & 10 decembrie 2019 | 17:00 – 19:00.
 
Workshop-ul este susținut de:
ANDRA SAMSON este consultant în comunicare strategică, cu experiență îndelungată în comunicare instituțională, CPG, telecom, sănătate și publicitate. De la comunicare de brand la programe grassroots în corporații, agenții, consultanță și sectorul non-profit, Andra susține sesiuni de training și workshop-uri în advocacy, comunicare de criză, storytelling, managementul reputației. De formare filolog şi antropolog, Andra este și lector la Fundaţia Calea Victoriei unde susţine cursuri despre rolul poveştii în dinamica socială a prezentului, scriere creativă, precum şi pe diferite teme antropologice. Acreditată ca trainer, Andra a urmat studii aprofundate de antropologie culturală la Universitatea București, managementul reputației la Reputation Institute din New York și studii avansate de limba engleză și istorie la Anglolang Academy din Marea Britanie.
 
ALIN ILIESCU este expert în domeniul comunicării și al relațiilor publice, cu o înţelegere profundă a dinamicii spaţiului public. În momentul de față este Strategic Communications Executive în cadrul agenției Point Public Affairs. Semnează periodic articole pentru câteva dintre cele mai prestigioase publicaţii din România – Republica, ziare.com, Wall-Street.ro. A ocupat funcţia de director executiv al unei platformei civice şi politice, pentru care a lucrat anterior ca director de comunicare și secretar de presă. În trecut, a fost redactor pentru mai multe platforme de știri și a activat în domeniul consultanţei în comunicare (politică sau business), colaborând inclusiv cu clienți corporate, atât locali, cât și internaționali și coordonând organizarea a numeroase evenimente publice. Este absolvent al Școlii Naționale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din București și are un master în comunicare politică şi marketing electoral. Este certificat ca trainer, trainer of trainers şi consilier de orientare în carieră.
 
TEME:
  • De la un proces de luare a deciziilor mai bun, la umanizarea brand-urilor, creșterea nivelului de implicare a angajaților, însuflețirea comunităților pentru o cauză sau altele închipuite sau nu, storytelling-ul în advocacy este povestea poveștilor care pune semințe și rodește cu spor, surprinzând uneori chiar și indicatorii de performanță.
  • Schițarea și rafinarea felului în care redăm poveștile în maniere memorabile în așa fel încât să fie pilon de sprijin și promovare a misiunii organizației, campaniei sau cauzei susținute.
  • Expunerea experiențelor personale și rafinarea mesajelor de profunzime care să poarte miezul campaniei de advocacy în acord și rezonanță cu ascultarea activă a publicului căruia ne adresăm.
  •  
    CUI SE ADRESEAZĂ ACEST WORKSHOP?
  • Echipelor de management ale companiilor, organizațiilor nonprofit, asociații ale mediului de afaceri
  • Managerilor de comunicare, PR, advocacy, resurse umane, marketing, purtătorilor de cuvânt
  • Consultanților în comunicare și advocacy;
  • Oricui crede într-o cauză și își dorește să o îmbrace în poveste.
  • Durata workshop-ului: sesiuni de 2 ore de la 17:00 la 19:00 in 19 & 26 noiembrie | 3 & 10 decembrie 2019
     
    TAXA DE PARTICIPARE:
    # 220 Euro + TVA /persoană – oferta valabilă până la 11 noiembrie 2019
    # 260 Euro + TVA /persoană – oferta valabilă după data de 11 noiembrie 2019
    # 200 Euro + TVA /persoană – ofertă specială pentru minim 2 participanți din cadrul aceleiași companii