În 2020, IAA România continuă să își consolideze misiunea educațională prin cele două programe: Școala IAA de Marketing și Comunicare și MentorIAA. Astfel, pasionații de publicitate, comunicare și marketing de orice nivel pot intra într-un dialog educațional intergenerațional oricare ar fi nivelul lor de dezvoltare.
 
Studenților (licență, master sau doctorat, cu sau fără frecvență, de la instituții de stat sau private) le sunt dedicate două module din cadrul Școlii IAA:
Fundamentele Marketingului și Comunicării – 20 martie – 11 iunie
Strategie și Planificare Media – 27 februarie – 23 mai

Pentru acestea, studenții au un preț dedicat (500 eur + TVA) și posibilitatea de a plăti în rate. Astfel, raportat la alte costuri ale educației, un modul costă aproximativ două treimi din prețul unui an universitar, iar la finalul acestuia cursanta sau cursantul obține o înțelegere practică, aprofundată a diferitelor nișe de marketing sau, respectiv, media. Poate mai important decât atât, ea sau el intră într-o comunitate de profesioniști practicieni, profesori dar și colegi, iar asta îl/o va ajuta să își găsească jobul potrivit. 

Pentru cei care au deja câțiva ani de experiență dar vor să să își aprofundeze cunoștințele, Școala IAA propune două module:
Strategie de Marketing și Comunicare Digitală – 3 aprilie – 11 iulie 
Marketing și Comunicare Strategică – 20 martie – 11 iulie 

Bineînțeles, modulele Fundamentele Marketingului și Comunicării și Strategie și Planificare Media sunt deschise și celor mai experimentați care își doresc să își schimbe parcursul profesional. 
 
În acest an, IAA a consolidat și MentorIAA, un program de mentorat gratuit dedicat celor care studiază marketingul și comunicarea. MentorIAA presupune o relație de prietenie profesională, de la egal la egal, între un senior din industrie și un student, un schimb de experiențe reale, de la job, de idei. Obiectivul acestui program, completat de seria de discuții MentorFEST, este susținerea parcursului educațional al studentului de către mediul de business. Cu alte cuvinte, mentorii înscriși în program, vorbitorii de la MentorFEST și organizatorii creează un cadru prin care studenții sunt ajutați să poată lua decizii conștiente și asumate în ceea ce privește cariera lor viitoare. 
Profesioniștii care au participat în primele două ediții ale programului MentorIAA sau în alte programe de mentorat au remarcat că în aceste contexte au și ei foarte mult de învățat, în mod mai puțin așteptat. Chiar dacă seniorii – mentori sunt cei care împărtășesc din cunoștințele lor practice, această învățare participativă e de asemenea foarte valoroasă pentru ei. Efectul este că îi scoate din zona de confort și îi așază față în față cu cineva dintr-o altă generație, poate cu 15-20 de ani mai tânăr, de la care pot afla alte moduri de a gândi și a percepe lumea, insighturi specifice categoriei de vârstă și chiar trick-uri tehnologice. 
 
Prin aceste programe complementare, IAA România își propune să susțină demersurile de dezvoltare profesională a industriei pe orice palier de experiență, prin facilitarea întâlnirilor offline (MentorFEST), a schimburilor de experiență non-formale (MentorIAA) și prin cursurile tip mini-MBA de la Școala IAA.