Compania Ideologiq demarează un nou proiect alături de Asociația Autism Voice, ProfAid Kit, prima platformă educațională de terapie ABA ce oferă instrumente inovative de management comportamental. Platforma se adresează în special cadrelor didactice, dar și părinților, și are scopul de a înlătura conceptul de “copil problemă” și de a oferi soluții concrete privind integrarea în societate a copiilor diagnosticați cu autism. Mai mult decât atât, fondatorii companiei Ideologiq donează și suma de 10.000 euro pentru ca acest proiect să prindă formă.

Terapia ABA (analiza aplicată a comportamentului) este știința comportamentului uman și este folosită în lucrul cu tinerii și copiii diagnosticați cu autism. Acest proces de aplicare sistematică a intervențiilor bazate pe principiile învățării, are scopul de a dezvolta noi comportamente și de a îmbunătăți comportamentele de adaptare la mediu.

Cu ajutorul programului de formare ProfAid Kit, cadrele didactice vor avea la îndemână materiale educaționale și tehnici specifice de management al comportamentelor dificile și al tulburărilor severe de comportament.

„Ne dorim ca prin platforma ProfAid Kit, în termen de cinci ani de zile de la lansare, cel puțin 1000 de cadre didactice să fie pregătite cu suficiente instrumente și cunoștințe de management colectiv pozitiv, altfel încât comportamentele neadecvate ale elevilor la clase să dispară, iar cel puțin 25.000 de elevi să vină cu drag la ore și să învețe într-un mediu plăcut și armonios social și emoțional”, a declarat Nicoleta Orlea, Fundraising Director Autism Voice.

Începând din acest an, programul ProfAid Kit se va desfășura exclusiv în mediul online, iar compania Ideologiq va dezvolta platforma digitală adecvată, pentru ca acest program să poată fi accesat cu ușurință, de câte ori este nevoie.

Suplimentar, fondatorii companiei Ideologiq donează și suma de 10.000 euro, bani ce vor fi investiți în dezvoltarea programului ProfAid KIT.

„Considerăm că educația reprezintă piatra de temelie pentru o societate sănătoasă. De aceea, cadrele didactice care au printre elevi copii diagnosticați cu autism au nevoie să știe cum să interacționeze cu ei, să le înțeleagă comportamentul și să îi îndrume cu inteligență și normalitate. Astfel, aceștia se vor simți în siguranță și integrați în comunitate, potențialul lor de evoluție fiind semnificativ crescut. Cât timp investim în educație și în oameni, putem avea încredere că, treptat, și societatea se poate dezvolta într-o direcție pozitivă. Acest proiect reprezintă doar un pas într-un proces mult mai amplu, însă cu siguranță este un exemplu că se poate și că atât timp cât există voință, ideile se pot transforma în realitate”, a declarat Adrian Ichim, Fondator Ideologiq.

În cadrul acceleratorului Innovators for Children, Asociația Autism Voice a primit un micro-grant în valoare de 15.000 euro pentru dezvoltarea platformei ProfAid Kit și va beneficia de sprijin în următoarele șase luni pentru lansarea și creșterea proiectului. Programul Innovators for Children este organizat de către Impact Hub Bucharest în parteneriat cu Impact Hub Basel, Fundația Botnar și Fundația Vodafone România.

Platforma ProfAid Kit va fi finalizată până la sfârșitul acestui an și va oferi toate instrumentele necesare pentru a veni în ajutorul cadrelor didactice din România.

Acesta este cel de-al doilea proiect dezvoltat de către compania Ideologiq împreună cu Asociația Autism Voice. La jumătatea anului trecut, a fost realizat proiectul Digital Therapy for Autism, singurul program din România care folosește tehnologia de tip VR în terapia copiilor cu tulburări de spectru autist.

***
Despre Ideologiq
Ideologiq este o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România.

Agenția Ideologiq oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid).

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale companiei din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria și respectiv birourile din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare.

Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana.