Modulul Digital Marketing & Communication se adreseaza mid managerilor si seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea in mod strategic a digitalului in planurile de marketing si comunicare. Inscrierile se fac pana la data de 1 februarie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 12 februarie – 11 iunie si vor fi 20 de zile de curs, vinerea si sambata, din doua in doua saptamani. 
 
Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adreseaza persoanelor angajate in departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau in curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţa in domeniu. Inscrierile se pot face pana la data de 8 februarie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 19 februarie – 18 iunie si vor fi 18 de zile de curs, vinerea si sambata, din doua in doua saptamani. 
 
Modulul Strategic Marketing and Communication se adreseaza specialistilor si managerilor care au intre 4 – 7 ani experienţa in marketing si comunicare. Modulul va evidenţia rolul pe care il are marketingul in strategia de business. Inscrierile se fac pana la data de 18 februarie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 11 martie – 2 iulie si vor fi 20 de zile de curs, vinerea si sambata, din doua in doua saptamani. 
 
Pentru detalii despre fiecare modul, accesati site-ul Scolii IAA -  www.scoalaiaa.ro.

###
Scoala IAA este cel mai complex program de pregatire profesionala, destinat tuturor celor ce lucreaza in industria de marketing si comunicare. Este, de asemenea, si prima structura de formaţie academica din Romania patronata de o organizaţie profesionala, premiata la Congresul Mondial IAA cu distincţia de „Best Practice”, recunoscuta si acreditata de catre IAA Educational Programs.
International Advertising Association (IAA) este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agenţii de publicitate pana la companii mass-media, agenţii si firme de marketing direct, cat si ale practicanţilor individuali. 
International Advertising Association s-a dezvoltat dintr-o organizaţie tripartita (advertiseri, agenţii de publicitate, media), devenind in timp un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor celor implicaţi in procesul de creare al unei marci (branding).