În fiecare iarnă, mii de copii de la sate trebuie să meargă la școală cu încălțăminte veche sau inadecvată, în timp ce unii dintre ei ajung chiar să abandoneze școala din acest motiv decisiv. Pentru aceștia, Promenada Mall și World Vision România lansează în perioada 22 noiembrie – 5 decembrie o campanie dedicată cu mesajul „Înnoiește-te și dăruiește de Moș Nicolae”. Astfel, pentru fiecare bon de cumpărături, care include și o pereche de încălțăminte, scanat în aplicația SPOT de către clienții Promenada Mall, centrul comercial va dona o pereche nouă de ghetuțe unui copil aflat în nevoie. 
 
Ghetuțele donate de Promenada Mall vor fi distribuite către copiii susținuți de World Vision România, din 18 sate ale județelor Vaslui, Ialomița și Vâlcea.   
 
Persoane publice precum dr. Oana Cuzino, Laura Cosoi, Alina Greavu (Aluziva) și Sore s-au alăturat campaniei. Din solidaritate față copiii care nu au încălțăminte, acestea au donat și au ilustrat pentru comunitățile lor online care sunt repercusiunile absenței unei piese banale, precum o pereche de ghete de iarnă. 
 
„Pentru mii de copii de la sate, venirea sezonului rece nu este un moment al celebrării, în care își pregătesc ghetuțele pentru a aștepta cadourile lui Moș Nicolae, ci o perioadă în care, de cele mai multe ori, trebuie să abandoneze școala din lipsa unei perechi de ghete adecvate. Alături de vizitatorii Promenada Mall care achiziționează o pereche de încălțăminte și scanează bonul în aplicația SPOT, donăm către copiii din medii defavorizate ghetuțe noi care să îi ajute să se bucure de venirea sărbătorilor și, mai mult de atât, să meargă la școală fără să le fie frig. Susținem cu bucurie aceste inițiative care ne ajută să devenim responsabili, împreună pentru copiii din comunitățile defavorizate”, declară echipa Promenada Mall.
 
Vizitatorii centrului comercial care nu s-au înrolat încă în programul de loialitate SPOT, pot descărca aplicația gratuit atât din Google Play, cât și din App Store. După descărcarea SPOT, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație. Pe lângă bucuria adusă unui copil, prin scanarea bonului de încălțăminte, fiecare sesiune de cumpărături le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.
 
#ResponsiblyTogether
Toate proiectele de responsabilitate socială ale grupului NEPI Rockcastle din cele 9 țări, inclusiv România, sunt comunicate sub umbrela #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună), platforma de responsabilitate socială a grupului. „Responsabili, Împreună” reprezintă angajamentul NEPI Rockcastle prin intermediul centrelor comerciale din portofoliu pentru dezvoltarea și susținerea comunităților și va reunește toate inițiativele acestora, dedicate pilonilor de sustenabilitate precum educația, comunitatea și protecția mediului.
 
Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță 
Promenada Mall controlează traficul respectând recomandările autorităților: masca de protecție este obligatoriu a fi purtată de către toți angajații și clienții și respectă toate măsurile impuse de autorități. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat periodic, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.
 
Promenada Mall: certificat internațional pentru măsurile de prevenție Covid-19
După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Promenada Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță. Experții Safe Asset Group (SAG), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție.
 
***
Despre Promenada Mall
Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă bogată de restaurante și servicii, Promenada pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Având un design modern în linie cu arhitectura urbană din zona de nord a capitalei, Promenada Mall este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, Sector 1 București, cu acces facil la mijloacele de transport public, într-una din cele mai moderne zone ale orașului. 
 
Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA, FIT4U, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.
 
Terasa verde, de peste 4000 mp este o adevărată oază urbană, care invită vizitatorii la relaxare și oferă modalități variate de petrecere a timpului liber – proiecții de film, spectacole de teatru, concerte în aer liber și alte evenimente dedicate publicului. Restaurantul Trickshot oferă mai mult decât experiențe culinare, cuprinzând și activități de petrecere a timpului liber -  biliard și bowling. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class, ce oferă membrilor acces la facilități și echipamente premium. 
Din mai 2021, Promenada Mall găzduiește, în exclusivitate, primul pop-up store Tesla din România, la parterul centrului comercial. Cei care preferă modalitățile de transport prietenoase cu mediul vor găsi la Promenada singurele Tesla Superchargers din țară (nivelul -2) și alte stații de încărcare disponibile în parcarea subterană.
 
World Vision România este o organizație care desfășoară programe de intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile și comunitățile, în scopul depășirii sărăciei și nedreptății. Fundația lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.
 
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International, prezent în aproape 100 de țări din întreaga lume. În 30 de ani de prezență în România, am ajutat peste 500.000 de copii și adulți, în aproape 500 de comunități din 18 județe.