Procentul cazurilor reactive s-a mentinut similar cu cel din 2014, respectiv 2,95% pentru infectia cu virusul hepatitic B si 2,77% pentru cea cu virus C.
Diminuarea numarului de testari a fost determinata de reducerea deplasarilor realizate cu unitatea mobila, membrii echipei Baylor canalizandu-si activitatea catre acordarea de asistenta persoanelor cu rezultate reactive. De asemenea la scaderea inregistrata in trimestrul al treilea a contribuit si vacanta din luna august a echipelor cabinetelor fixe de la Constanta si Tulcea.

“Desi s-a inregistrat o reducere a numarului total de testari, interesul populatiei pentru acest serviciu oferit de Baylor nu a scazut. Numarul de clienti care trec zilnic pragul cabinetelor fixe a ramas constant, intre 8 si 10. Cei mai multi sunt trimisi de catre rude sau cunostinte care au beneficiat deja de serviciile centrului de excelenta sau care au auzit de ele de la beneficiari”
a declarat Adelina Negulescu, membru al echipei de testare.

Serviciul de consiliere si testare al Baylor functioneaza din anul 2007 si se adreseaza locuitorilor din zona Dobrogei, la finalul lui 2014 fiind depasit pragul de 40.000 de beneficiari. Persoanele care doresc sa isi cunoasca starea de sanatate primesc, gratuit, pe langa analizele de sange propriu-zise si consiliere pre si post testare.